• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

تولید محتوای کیفی و تعامل بالا با کاربران؛ استراتژی بیمه تعاون در شبکه های اجتماعی

  • کد خبر : 18975
  • 22 تیر 1400 - 14:50
تولید محتوای کیفی و تعامل بالا با کاربران؛ استراتژی بیمه تعاون در شبکه های اجتماعی

با بررسی صورت گرفته از سوی رسانه ها مشخص شد شرکت بیمه تعاون در شبکه اجتماعی اینستاگرام در رتبه برتر تولید محتوای کیفی و تعامل بالا با کاربران قرار دارد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در بررسی که از سوی کاماپرس در رابطه با شبکه اجتماعی اینستاگرام شرکت های بیمه ای صورت پذیرفت، شرکت بیمه تعاون در تمام شاخص های «تعداد پسند (لایک)»، «تولید محتوای کیفی» و «نسبت کامنت به تعداد کاربران» در مرتبه برتر قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، شرکت بیمه تعاون در کنار بیمه های حافظ و زندگی خاورمیانه، بیشترین تعداد لایک را از کاربران دریافت کرده و نظر مثبت بیشتری از کاربران را با خود همراه ساخته است.
همچنین این گزارش تأکید می کند که در پی تولید محتوای کیفی صورت گرفته در صفحه اینستاگرام شرکت بیمه تعاون، ۸.۱ درصد بیشتر از سایر شرکت های بیمه ای مورد پسند گاربران قرار گرفته است.
از دیگر سو، در بررسی صورت گرفته در خصوص مقایسه نسبت کامنت ها به تعداد کاربران در میان پست های منتشر شده شرکت ها بیمه ای، شرکت بیمه تعاون به عنوان دومین شرکت با بیشترین تعامل با کاربر شناخته شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=18975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.