• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در جامعه امری ضروری است

  • کد خبر : 70606
  • 09 خرداد 1402 - 14:50
توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در جامعه امری ضروری است

اکبر پورات، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استداندار بوشهر، ظهر دوشنبه در نشست با مدیران صندوق اظهار کرد: این صندوق به عنوان نهاد حاکمیتی، در راستای اجرای تکالیف قانونی خود نیازمند هم‌افزایی و هماهنگی هر چه بیشتر با تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با وظایف خود است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی، وی جبران خسارات رانندگی در مواردی که تحت پوشش بیمه نیستند را یکی از رسالت های صندوق تامین خسارتهای بدنی عنوان کرد و با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ بیمه در جامعه افزود: رسانه‌ها از جمله صداوسیما در این امر تلاش کنند و در این راستا باید علاوه بر اصلاح نقاط خطرآفرین و ارتقای کیفیت خودروها به دنبال ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی و گسترش فرهنگ بیمه باشیم.
پورات آمادگی خود در جهت حمایت از اقدامات این صندوق در استان بوشهر اعلام کرد و افزود: با توجه به آثار حیاتی خدمات این صندوق سعی خواهیم کرد در زمینه کمک به عملکرد این صندوق در سطح کشور پیشتاز باشیم و باید خدماتی که به مردم ارائه می‌شود، با اطلاع‌رسانی مناسب برای انان تشریح و تبیین شود.
در این نشست، در زمینه بررسی وضعیت موجود در استان و همچنین برنامه ریزی برای افزایش همکاری‌ در زمینه بهبود عملکرد بین صندوق و سازمان‌های مرتبط در سطح استان بوشهر گفتگو شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=70606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.