به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مهدی صولی مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه ضمن اعلام این خبر گفت: گسترش ناوگان و بهبود زیرساختهای این شرکت برای تقویت کانالهای پخش جدید که به دلیل شرایط کرونا ایجاد شده است، منجر به تقویت صنعت پخش و در نهایت توسعه فروش میشود.
او با اشاره به اقدامات این شرکت در اصلاح و بهبود چرخه سیاست گذاری فروش و پخش پگاه، تاکید کرد: توجه به ظرفیتهای مغفول بنگاههای اقتصادی برای نقش آفرینی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، علاوه بر افزایش بهره وری در این بنگاهها، می تواند منجر به افزایش فرصتهای شغلی شود.
صولی افزود: شرکت بازارگستر پگاه، تلاش دارد تا با بهره گیری از این ظرفیتها و به خصوص استفاده از الگوهای نوین مشارکت جویانه، به سمت ایجاد و رونق کسب و کار پایدار در صنعت پخش کشور و به ویژه تمرکز بر توسعه کانال های جدید فروش و توزیع محصولات سلامت محور، گام بردارد.
او تصریح کرد: هر چند در حال حاضر بیش ٢ هزار خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین در شبکه پخش سراسری کشور در حال تبادلات بین استانی و توزیع مویرگی هستند؛ اما الزامات ناشی از شرایط پسا کرونا و تمایل مردم به استفاده از الگوهای جدید پخش، به ویژه بهره گیری از ایدههای استارتاپی موجب شده تا توسعه کانالهای دیجیتال در اولویت برنامههای توسعهای شرکت پخش سراسری پگاه قرار دارد.