به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ محمود لیائی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما دراین خصوص افزود: «با توجه به گستردگی فعالیت پست در سراسر کشور، عمده انتظار مردم، دریافت به موقع مرسولات است و بیشترین شکایتی که از پست میشود به سبب تاخیر در توزیع است.»
وی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود ۲۵۴ میلیون مرسوله ارسال شد، اضافه کرد: «بیش از ۹۸ درصد این مرسولات بدون تاخیر توزیع شده، اما با توجه به حجم بالای مرسولات، طبیعی است بخشی از این کار با تاخیر انجام شود.»
لیائی افزود: «همه توانمان را میگذاریم که تا حد قابل ملاحظهای تاخیرها را کاهش دهیم.»
وی همچنین گفت: از دیگر مطالبی که در سفرهای استانی کارکنان شرکت ملی پست مطرح میکنند مشکلات معیشتی است، زیرا همکارانم متناسب با کار فشرده شان، حقوق مناسبی دریافت نمیکنند و ما موظفیم که مزایای بیشتری در اختیار آنها بگذاریم و همه تلاشمان این است که دغدغه هایشان را برطرف کنیم.
توزیع بیش از ۹۸ درصد مرسولات پستی بدون تاخیر
مدیر عامل شرکت ملی پست ایران گفت: «با اینکه بیش از ۹۸ درصد مرسولات مردم بدون تاخیر به دستشان میرسد، در سفرهای استانی بیشترین شکایت مردم از تاخیر در ارسال مرسولات است.»