به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ صبح امروز ۲۵ بهمن ۱۴۰۲، آخرین نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در سال ۱۴۰۲ با حضور سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره و سایر اعضای کمیته برگزار شد.
شریف زاده در این نشست با تاکید بر اهمیت صیانت از سلامت نظام اداری، نظارت مستمر بر عملکرد مجموعه را خواستار شد و گفت: «حضور سرزده و ارتباط بیواسطه با مراجعین از جمله راهکارهای تامین سلامت اداری و رضایت عمومی است.»
وی در این جلسه صیانت از سلامت نظام اداری را از وظایف مهم مدیران دانست و افزود: «خوشبختانه هیچ موضوعی که ناقض سلامت اداری باشد در شرکت ملی پست مشاهده نشده که این امر نشان از شرافت کارکنان این نهاد خدمت رسان است.»
عضو هیئت مدیره با اشاره بر اینکه تمامی وظایف در راستای سلامت نظام اداری با برنامه ریزی مناسب و بر اساس تقویم مشخص انجام گرفته است، ابراز امیدواری کرد: «با مرور جمع بندی عملکرد سالانه و ارائه گزارش کمیته به مدیران بالا دستی بتوانیم در دوره بعدی جشنواره شهید رجایی به عنوان شرکت برتر رتبه برتر را کسب نماییم.»
شریف زاده توجه به خواست مردم را یکی از مهمترین وجوه مردممداری دانست و با تاکید بر ضرورت حساس بودن نسبت به سوءرفتارها و سوءمدیریتها گفت: «همه کارکنان شبکه پستی کشور با انجام به موقع کار، جلوگیری از فساد اداری و کارشکنیها در ارائه خدمت به مردم می توانند در راستای افزایش کارآمدی مجموعه و امید، اعتماد و رضایت عمومی نقش موثری ایفا نمایند.»
در ادامه امیرحسین کریمی گزارشی از اقدامات کمیته در جهت ارتقای سلامت اداری، شناسایی گلوگاه های را ارائه نمود.
توجه به خواست مردم یکی از مهمترین وجوه مردممداری است
سعید شریف زاده؛ عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست توجه به خواست مردم در انجام به موقع خدمات از مهمترین وجوه مردم داری خواند.