به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه “ما”، اقدامات موثری که در جهت افزایش درآمد پایدار، حفظ قدرت رقابت در بازار و افزایش دانش بیمه ای نمایندگان شرکت به اجرا گذاشته شده، به افزایش رشد تولید حق بیمه تولیدی و به ویژه در بیمه های زندگی منتهی شده است.
ایجاد طرح های متنوع فروش در حوزه بیمه های عمر و مستمری، طراحی سامانه فروش آنلاین با آدرس یکتا برای هر نماینده، برگزاری دوره های آموزشی و اعطای تسهیلات خرید و تجهیز دفتر، تنها بخشی از فعالیت های انجام شده در این حوزه است.
عمل کردن شرکت به تعهدات خود در قبال نمایندگان به بهترین شکل نیز، باعث رضایت چشمگیر اعضای شبکه فروش شده است و ارزیابی ها از افزایش رضایتمندی آنها نیز حکایت دارد.