به گزارش رویداد خبر به نقل از روابطعمومی و اعلام سرپرست مدیریت سیستمها و تطبیق مقررات بیمه کوثر، شرکت IMQ ایتالیا پس از بررسی وضعیت و عملکرد بیمه کوثر و ممیزی نهایی مراقبتی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ۲۰۱۵:ISO9001 در شرکت، این گواهینامه را بدون وجود ناهمخوانی با الزامات، برای چهارمین بار پیاپی تمدید کرد.
سحر بزرگنیا حفظ دستاوردها را یکی از نشانههای ثبات و برنامهمحوری در بیمه کوثر دانست و گفت: استقرار سیستم مدیریت کیفیت می تواند از طریق آگاه کردن مدیران ارشد از نقاط قوت و ضعف سیستم فراهم گردد. همچنین با ارائه خدمات مطابق با الزامات مشتری و بهبود مستمر آن، میتوان میزان رضایت مشتری را که یکی از اهداف کلان شرکت بیمه کوثر می باشد، افزایش داد که این امر منجر به اعتماد مشتریان و سایر ذینفعان می گردد.
وی با اشاره به همدلی و انسجام همه معاونان، مدیران و کارکنان شرکت بیمه کوثر در اجرای کارهای گروهی، خاطرنشان کرد: به علت اهتمام ویژه به تدوین کامل و جامع فرآیندها و ارائه دقیق مدارک و مستندات که عامل اصلی انجام بینقص فرآیند ممیزی بود از همه همکارانم در شرکت قدردانی میکنم. امیدوارم با تداوم این همکاری مستمر، پیادهسازی استانداردهای مختلف، بدون محدوده زمانی خاص به فرهنگ سازمانی مبدل شود و با اجرای توصیههای بهبود گزارش ممیزی، در سال آتی شاهد افزایش نقاط قوت شرکت در سیستم مدیریت کیفیت باشیم.
تمدید گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015
شرکت بیمه کوثر برای پنجمین سال متوالی، گواهینامه نظام مدیریت کیفیت ISO9001:2015 را دریافت کرد.