به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در مراسم قرعهکشی یک دستگاه خودرو کوییک به نمایندگان برتر فروش بیمهنامه حوادث انفرادی، استفاده از ابزارهای تشویقی را عامل تعیینکنندهای برای افزایش انگیزه شبکه فروش دانست و اظهار داشت: در بسیاری از کشورهای پیشرفته امروز یکی از اقدامات اساسی برای رسیدن به فروش بیشتر، بهرهمندی از تبلیغات و افزایش انگیزه شبکه فروش برای افزایش پرتفوی از طریق مشوقهاست.
وی استمرار این برنامهها را خواستار شد و با اشاره به ابلاغ برنامهها و بودجه پیشبینیشده به ستاد و شعب کشور گفت: آنچه که طبق این برنامهها برای ما اهمیت دارد، اصلاح ترکیب پرتفوی مبتنی بر مدیریت ریسک، جذب پرتفوی اقتصادی و تقویت بخش بیمههای اشخاص بهویژه در رشته بیمههای حوادث انفرادی است که البته از ضریب خسارت مناسبی هم برخوردار است.
دکتر جعفری در بخش دیگری از اظهارات خود، تقویت سرمایهگذاری در شرکت را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به ضرورت معرفی محصولات جدید بیمهای ابراز امیدواری کرد: بیمه دانا با معرفی چند طرح جدید در آیندهای نزدیک ضمن افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه، به نیازها و مطالبات مختلف مشتریان و بیمهگذاران خود پاسخ شایستهای ارائه خواهد کرد.
مدیرعامل بیمه دانا در پایان سخنان خود، ورود همکاران به پرتفویهای کمریسک را یادآور شد و با تأکید بر ضرورت تداوم برگزاری چنین مراسمی برای افزایش انگیزه شبکه فروش ابراز امیدواری کرد: با افزایش تلاش همکاران در ستاد و صف، این شرکت بتواند به تحقق اهداف پیشبینیشده خود تا پایان سالجاری نائل شود.
تقویت بیمههای اشخاص بهویژه در بخش زندگی اهداف استراتژیک صنعت بیمه را محقق میکند
مدیرعامل بیمه دانا، استمرار تقویت بیمههای اشخاص، بهویژه رشد فروش در رشته بیمههای عمر و حوادث انفرادی را عامل مؤثری برای تحقق اهداف استراتژیک این شرکت عنوان کرد.