به گزارش رویداد خبربه نقل از روابطعمومی بانک دی، طاهری در نشست هماندیشی مدیران و رؤسای شعب بانک دی با بیان این که امروز این بانک به خوبی توانسته چالشها را مدیریت کرده و در آستانه جهش قرار بگیرد، توجه بیش از پیش به مشتری و جلب اعتماد آن را برای یک بانک حرفهای الزامی خواند و افزود: اگر خدمات متناسب با نیاز مشتری تعریف و ارائه شود، بخش قابل توجهی از پروژه بانکداری حرفهای محقق خواهد شد.
وی طراحی و پیادهسازی برنامه عملیاتی، تغییر ساختارها با هدف جلب رضایت همه ذینفعان، سودآوری همه بخشها و بهینهسازی فرایندها با خلق ارزشهای پایدار را از مضامین استراتژیک بانک دی خواند و با تأکید بر این که حرکت در مدار این استراتژی میتواند بانک را به نقطه مطلوب خود برساند، خاطرنشان کرد: بودجهریزی دقیق، تمرکز بر بانکداری خرد و همراستاسازی شرکتهای وابسته نیز در این مسیر الزامی است.
عضو هیئتمدیره بانک دی همچنین با قدردانی از زحمات همه کارکنان بانک، آنها را به تلاش هر چه بیشتر برای تقویت برند بانک دی دعوت کرد و گفت: بدون تردید هر چه زمان میگذرد، با پیادهسازی فرایندهای حرفهای تعریفشده، بانک دی جایگاه واقعی خود را در نظام بانکی پیدا خواهد کرد.
طاهری همچنین با تأکید بر لزوم چابکسازی سازمان و حذف بروکراسیهای پیچیده اداری، دیجیتالی کردن فعالیتها و استفاده از ظرفیتهای جدید برای کوتاه کردن فرایندها را خواستار شد و گفت: بانکداری دیجیتال، آینده قطعیِ در انتظار ماست و بانک دی نیز باید با دقت و سرعت در این مسیر حرکت کند.
تفکر بانکداری حرفهای در بانک دی جاری شده است
رحیم طاهری، عضو هیئتمدیره بانک دی با تأکید بر این که تفکر بانکداری حرفهای در این بانک جاری شده است، گفت: کیفیت در خدمات، شفافیت در فعالیت و اثربخشی اقدامات، نتیجه قطعی بانکداری حرفهای است.