• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

تعدد اقدامات صورت گرفته در پاکسان غرور آفرین است

  • کد خبر : 19986
  • 07 مرداد 1400 - 9:18
تعدد اقدامات صورت گرفته در پاکسان غرور آفرین است

اعضای هیئت مدیره شرکت پاکسان از فعالیت‌ها و برنامه‌های عملیاتی شده در این مجموعه بازدید کردند. به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: سید صدر الدین حسینی، علیرضا دمیرچی، علی اسمعیلی، محمد شهسواری اعضای هیئت مدیره پاکسان به همراه حسن بقائی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پاکسان، از […]

به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: سید صدر الدین حسینی، علیرضا دمیرچی، علی اسمعیلی، محمد شهسواری اعضای هیئت مدیره پاکسان به همراه حسن بقائی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پاکسان، از طرح های اجرا شده و پروژه های در دست اقدام و تازه به اتمام رسیده این مجموعه بازدید نمودند.

این بازدید به منظور هم افزایی و تشریک مساعی بیشتر بین اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل پاکسان، چهارشنبه ششم مردادماه سال جاری و با حضور شماری از مدیران این مجموعه برگزار شد.

در این بازدید تمامی اقدامات و بازسازی‌هایی که در دوران مدیرعاملی بقائی در این مجموعه انجام شده و به بهره برداری رسیده مورد بازبینی قرار گرفت تا با شناسایی موانع و کاهش ریسک های تولید راه‌های بهبود فرایندهای جاری این مجموعه و طرح‌های نوین در دست اقدام شتابی فزاینده بیابد.

بقائی، مدیرعامل پاکسان ضمن تشریح عملکرد و فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه با معرفی طرح های به بهره برداری رسیده در خصوص وضعیت کلی شرکت توضیحاتی ارائه نمود.

اعضای هیات مدیره این مجموعه ضمن حمایت حداکثری از حسن بقائی مدیرعامل پاکسان، عملکرد وی را بسیار موثر خواندند و در حوزه های گوناگون از عملکرد وی تقدیر و اقدامات صورت گرفته را به جراحی عمیق تشبیه نمودند که منجر به بهبود و ارتقاء وضعیت پاکسان شده است.

هیات مدیره در جریان این بازدیدها از تلاش بی وقفه همکاران برای به ثمر رساندن این طرح ها و اجرائی شدن برنامه های مورد نظر مدیرعامل پاکسان قدردانی نموده و از همه مدیران خواستند، توجه بیشتری در راستای تحقق اهداف تبیین شده داشته باشند تا سایر برنامه ها نیز در کمترین زمان ممکن محقق شود.

با اجرایی شدن طرحهای اصلاحی، نوسازی و بازسازی های صورت گرفته در بخش های مختلف این مجموعه، هر روز شاهد بهره برداری‌های بزرگ و کوچک در حوزه‌های تولیدی، خدماتی و رفاهی پرسنل این مجموعه هستیم که تمامی این برنامه‌ها با تأکیدات و تمهیدات خاص مدیرعامل پاکسان محقق شده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=19986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.