• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
0

تصویب صورت های مالی سال ۱۴۰۰ بانک پارسیان با رای مثبت سهامداران

  • کد خبر : 51394
  • 13 مرداد 1401 - 16:04
تصویب صورت های مالی سال ۱۴۰۰ بانک پارسیان با رای مثبت سهامداران

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک پارسیان برای بررسی عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ صبح روز پنج شنبه،۱۳ مردادماه سال جاری با حضور بیش از ۷۸ درصد سهامداران برگزار و به صورت آنلاین نیز از طریق سایت بانک پخش شد و صورت های مالی بانک با رای اکثریت سهامداران به تصویب رسید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، در این مجمع، بر اساس مفاد اساسنامه و تایید سهامداران، هیات رئیسه با ترکیب آقایان مصطفی ضرغامی عضو هیات مدیره بانک به عنوان رییس مجمع، احمد رویایی و محسن رحیمی ، نمایندگان سهامداران عمده به عنوان ناظرین و مسعود بیرمی به عنوان دبیر جلسه و نماینده سازمان بورس در جایگاه حضور یافتند.
در ادامه با دعوت هیات رییسه، دکترکورش پرویزیان مدیرعامل بانک، گزارش مستدل و مبسوطی از عملکرد بانک در سال ۱۴۰۰ را برای حاضران به طور شفاف و کامل ارایه کرد و به سؤالات سهامداران نیز پاسخ داده‌شد.
سپس مصطفی ضرغامی، رییس جلسه، مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا مبنی بر برگزاری مجمع، ملاحظات، ضوابط و تکالیف بانک مرکزی ج.ا.ا در خصوص صورت های مالی بانک را برای سهامداران قرائت نمود.
در این مجمع، سهامداران پس از استماع گزارش هیات‌مدیره و حسابرس و بازرس قانونی و بحث و بررسی پیرامون موضوعات درخصوص عملکرد سال مالی منتهی۲۹ اسفند ۱۴۰۰ با اکثریت آرا به تصویب صورت‌های مالی این بانک رای مثبت دادند.
همچنین با رای سهامداران، روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه های رسمی بانک پارسیان در سال ۱۴۰۱ انتخاب و درباره سایر بندهای دیگر دستور جلسه مجمع عمومی نیز اتخاذ تصمیم شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=51394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.