• امروز : پنج شنبه - ۱ آذر - ۱۴۰۳
5

تسهیل در مواجهه با کرونا با ارائه خدمات الکترونیکی

  • کد خبر : 780
  • 26 مهر 1399 - 12:44
تسهیل در مواجهه با کرونا با ارائه خدمات الکترونیکی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: فعالیت های سازمان بیمه سلامت در راستای الکترونیکی کردن خدمات، مواجهه با بیماری کرونا را آسان تر کرد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از آی هینا، محمد مهدی ناصحی با تاکید براینکه بیمه ها باید در شرایط سخت حمایت از بیمه شدگان را افزایش دهند گفت: کارکرد نظام بیمه‌ای در حمایت از مراکز درمانی و بیمارستان ها با اقداماتی مانند رسیدگی الکترونیکی به اسناد بستری بیمارستان ها و پرداخت های منظم قابل قبول است.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: خوشبختانه اقداماتی که سازمان بیمه سلامت در سال های اخیر در راستای الکترونیکی شدن خدمات انجام داده است، در مواجهه با پاندمی کرونا بیشتر به چشم می آید؛ اقدام مهمی مانند رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری یکی از این گام های اساسی است.
وی با بیان اینکه حذف دفترچه کاغذی بیمه سلامت در حوزه بستری یکی از اقدامات مهم در کاهش هزینه ها است تصریح کرد: برای حوزه سرپایی نیز باید تدابیر لازم را با هدف ایجاد زیرساخت های اجتماعی و در نظر گرفتن احکام های تشویقی برای ذینفعان حوزه سلامت اتخاذ کرد.
ناصحی اظهار داشت: اولین قدم قابل توجه درخصوص بیماری کرونا، پیشگیری برای حفظ سلامت است و سازمان های بیمه گر درمانی باید بیش از پیش در این مسیر حرکت کرده و حمایت های لازم را از سطح یک خدمات سلامت داشته باشند.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: حمایت از خدمات سطح یک امکان پذیر نخواهد بود، مگر اینکه نظام سطح بندی خدمات، پزشک خانواده و نظام ارجاع از سطح اول به سایر سطوح سلامت کشور اجرایی شود.
 

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.