• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0

تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی طی سال جاری، ۶۸ درصد افزایش یافته است

  • کد خبر : 10720
  • 22 اسفند 1399 - 19:14
تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی طی سال جاری، ۶۸ درصد افزایش یافته است

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: طی ۱۰ ماهه اول سال جهش تولید، بانک توسعه تعاون بیش از ۴هزار و ۶۳ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که افزایش ۶۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل با وجود محدودیتها و شرایط کرونایی، مؤید رشد و ارتقای سطح فعالیتهای بانک توسعه تعاون در استان است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، ناصر اسدی مدیر شعب استان آذربایجان شرقی در همایش رؤسای شعب این استان، گفت: طی ۱۰ ماهه اول سال جهش تولید، بانک توسعه تعاون افتخار دارد با همت جمعی همکاران مدیریت و شعب، با پرداخت ۴هزار و ۶۳ میلیارد ریال تسهیلات با افزایش ۶۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، با وجود محدودیت ها و شرایط کرونایی کارنامه خوبی از خود ارائه کند؛ بنحوی که تعهدات پرداخت در مدت مشابه به سال قبل ۲هزار و ۴۲۳ میلیارد ریال بوده است.
وی ادامه داد: از نظر جذب منابع سپرده ای تا به امروز، بانک توسعه تعاون امسال افزایش ۶۶ درصدی نسبت به ۱۰ سال اول فعالیت خود را در استان تجربه کرده است.
اسدی ادامه داد: تسهیلات پرداختی استان در سال جهش تولید تا پایان دیماه۱۲ هزار و ۳۰۳ فقره پرونده به مبلغ ۴هزار و ۶۳ میلیارد ریال بوده که در بخش کشاورزی ۳۸۵ میلیارد ریال طی ۷۸۲ فقره پرونده و در بخش صنعت و معدن ۲هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال طی ۲هزار و ۳۹۶ فقره پرونده و در بخش مسکن و خدمات بازرگانی ۱هزار و ۵۶۱ میلیارد ریال در قالب ۹ هزار و ۱۲۵ فقره پرونده پرداخت شده است.
وی ادامه داد: یکی از رسالت های بانک توسعه تعاون پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج های جوان می باشد که تا پایان دی ماه امسال، مبلغ ۵۰۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه ازدواج طی ۸۸۸ فقره پرونده تسهیلاتی به زوج های جوان استان پرداخت شده است.
اسدی گفت: تسهیلات پرداختی از محل بند الف تبصره ۱۸ و ماده ۵۲ طی سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ اجرایی شد که ۸۸۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال از این محل به متقاضیان تسهیلات پرداخت گردیده است.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی که در جمع روسای شعب استان آمارهای مربوطه را ارایه می داد با اشاره به روزهای پایانی سال تصریح کرد: روزهای پایانی سال برای بانک ها روزهای پرکار و مهمی هستند که امیدواریم با همت روسای شعب این روزهای را نیز با موفقیت پشت سرگذاریم.
این گزارش حاکی است، در ادامه این همایش از شعب استاد شهریار تبریز، میانه، ورزقان، مراغه ؛ بستان آباد و ملکان به دلیل موفقیت در تحقق برنامه های عملیاتی در شاخص های مختلف با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=10720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.