• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

تحت فشار قرار دادن داوران جز اشتباه نتیجه ای ندارد

  • کد خبر : 7578
  • 30 دی 1399 - 22:13
تحت فشار قرار دادن داوران جز اشتباه نتیجه ای ندارد

برنامه دنیای ورزش این هفته شبکه تیوا اسپورت با حضور سعید بیگی بازیکن سابق استقلال، خسرو والی زاده کارشناس و آرش اسدی مجری برنامه به بررسی هفته یازدهم لیگ برتر پرداخت که در این برنامه حمید درخشان پیشکسوت تیم پرسپولیس، کاظم محمودی بازیکن سابق تراکتور و علیرضا خسروی کارشناس داوری از طریق ارتباط زنده اسکایپ به بحث و گفت‌وگو در خصوص بازی‌ها و حواشی آن پرداختند.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی تیوا؛ خسرو والی زاده در این برنامه گفت: چهار هفته تا پایان نیم فصل باقی مانده است و به نظر می رسد که لیگ هنوز به کیفیت فنی قابل قبولی دست نیافته است که لازم است برای بازی‌های جذاب تیم ها و باشگاه‌ها تلاش کنند تا شرایط فنی لیگ را افزایش دهند.

این کارشناس فوتبال با تاکید بر اینکه این فصل فوتبال، فصل بروز استعدادهای مربیان داخلی است، بیان کرد: مربیان داخلی باید از این فرصت با توجه به نبود مربی خارجی برای بروز استعدادها و توانایی ‌ها استفاده کنند تا اگر از فصل بعد ورود مربی خارجی آزاد شد همه به دنبال مربی داخلی باشند.

در ادامه بیگی بازیکن سابق استقلال گفت: یکی از دلایلی که هنوز بازی‌ها به درستی شکل نگرفته، با توجه به وضعیت کرونا عدم حضور تماشاگران است که درصد بالایی را به خود اختصاص می‌دهد.

وی ادامه داد: زمان دادن به کادر فنی، هماهنگی بازیکن و مدیریت جدید از جمله مسائلی است که برای دستیابی به شرایط مطلوب تیم‌ها مطرح می شود ولی سوال اینجاست که این روند تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد. هوادار تا یک جایی صبر دارد. در حال حاضر فضای مجازی جای تماشاگران را گرفته است و شرایطی به وجود آمده است که بازیکنان تحت تاثیر قرار می‌گیرند که شرایط را برای تمام تیم‌ها بسیار سخت می‌کند.

تحت فشار قرار دادن داوران جز اشتباه نتیجه ای ندارد

بیگی در خصوص اشتباهات داوری نیز گفت: نباید داوران را تحت فشار قرار دهیم. این اقدام جز اینکه باعث اشتباه می‌شود، نتیجه ای ندارد. طبیعتا اشتباه عمدی نیست ولی بعضی اوقات یک اشتباه تیم را متزلزل می کند که باید مدیریت درستی بر این موضوع صورت گیرد.

در ادامه حمید درخشان پیشکسوت تیم پرسپولیس به داوران توصیه کرد که برای جلوگیری از جنجال های پیش آمده، در قضاو‌ت های خود از نظر کمک داور نیز استفاده کنند و گفت: متاسفانه اول و آخر تصمیم گیرنده داور وسط است و از کمک‌های خود به درستی استفاده نمی‌کنند.

اعتراض نیمکت ها هدفدار است
همچنین علیرضا خسروی کارشناس داوری در ارتباط زنده بر این باور است که امسال تاکتیک تیم ها این است که نیمکت را شلوغ کنند و بیان کرد: هیچ سالی به این اندازه در نیمکت‌ها اعتراض نداشتیم. به نظر می‌رسد که این اعتراض‌ها هدف دار است که کمیته انضباطی باید فکری برای این موضوع انجام دهد.

علاقه مندان جهت مشاهده این برنامه که هر هفته دوشنبه از ساعت ۲۰ از شبکه تیوا اسپورت پخش می‌شود می‌توانند به سایت تیوا به آدرس www.tva.tv مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=7578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.