به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)،همزمان با این اقدام تبلیغاتی، تبلیغ در صفحات مجازی استانی مازندران و گرگان و در شهر گرکان نیز آغاز شده و با توجه به تولید محصول در گلستان، روندی مشابه در کمپین معرفی محصول به صورت تدریجی ادامه دارد.
در این اقدام تبلیغاتی که مخاطبان جوان و میلیونی فعال در فضای دیجیتال را مد نظر دارد، تبلیغ پنیر کرهای محصول جدید صنایع شیر ایران در صفحات مجازی فیلم باز با ۳ میلیون و ۴۵۰، حاشیه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار، آخرین خبر ۲ میلیون و ۷۰۰، این فرم ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار وخبر ویژه ۱ میلیون و ۹۰۰ مخاطب، منتشر شد.
ورزش سه با بیش از ۱ میلیون، فوتبال ۱۲۰ بیش از ۲۰۰ هزار نفر از دیگر صفحات مطرح این مرحله بود و معرفی در صفحه فود بلاگر «روکوشو»، با بیش از ۲۰۰ هزار نفر مخاطب از جمله دیگر اقدامات فاز معرفی در حوزه سراسری است.
گفتنی است، فاز دوم این پروژه نیز هم اکنون در حال انجام است و به زودی فعالیتهای دیگری از این کمپین رونمایی خواهد شد.