• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

تاکید دکتر کاردگر بر مشارکت گسترده کارکنان بیمه دانا در انتخابات پیش رو

  • کد خبر : 17010
  • 25 خرداد 1400 - 14:51
تاکید دکتر کاردگر بر مشارکت گسترده کارکنان بیمه دانا در انتخابات پیش رو

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در پیامی، بر حضور گسترده و مشارکت فعالانه عموم مردم، به ویژه کارکنان این شرکت در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، متن پیام دکتر ابراهیم کاردگر به شرح زیر است:

روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ، روز حضور و مشارکت حداکثری مردم در «انتخابات سرنوشت ساز» خواهد بود. در این روز، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (برای انتخاب هشتمین رئیس جمهور) و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، برگزار خواهد شد.

ملّت بزرگ و شریف ایران، در طول دوره های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در جهت صیانت و حفاظت از آرمانهای والای انقلاب و پاسداری از ارکان نظام و ارزشهای آن، همیشه در صحنه انتخابات حضور چشمگیری داشته اند و توطئه ها و دسیسه های استعمارگران خارجی و ایادی مزدورشان در داخل کشور را خنثی و نقش بر آب کرده اند.

ضمن تأکید مجدّد بر حضور گسترده و مشارکت همه جانبه آحاد مردم، به ویژه همکاران ارجمند و نمایندگان محترم شرکت بیمه دانا، در انتخابات پیش رو، لازم است نکاتی را یادآوری نمایم.

– بصیرت افزایی، روشنگری صحیح و منطقی، رعایت اخلاق اسلامی، رعایت شئون و ضوابط اداری، عدم هتک حرمت و حیثیت اشخاص و رعایت عدل و انصاف را سرلوحه فعالیتهای روزمره و امور زندگی خود قرار دهید.

– از مباحث سیاسی بی حاصل و تفرقه انگیز و جانبداری از گروهها و جناح بندی های سیاسی، خودداری فرمایید.

– در ساعات اداری و در محیط اداره، از هرگونه بحث انتخاباتی جانبدارانه و انجام تبلیغات انتخاباتی به نفع گروه یا داوطلب خاص، پرهیز فرمایید.

– علاوه بر حضور در انتخابات و رأی دادن به افراد صالح و شایسته، افراد خانواده، خویشاوندان، دوستان و آشنایان خود را نیز، به حضور در انتخابات تشویق و ترغیب فرمایید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=17010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.