• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

تامین مالی طرحهای مهم استان لرستان به میزان ۲۱۵۰ میلیارد ریال توسط بانک توسعه تعاون

  • کد خبر : 14706
  • 27 اردیبهشت 1400 - 9:45
تامین مالی طرحهای مهم استان لرستان به میزان ۲۱۵۰ میلیارد ریال توسط بانک توسعه تعاون

مدیر عامل بانک توسعه تعاون از تامین مالی طرحهای مهم عمرانی استان لرستان به میزان ۲۱۵۰ میلیارد ریال توسط این بانک خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی جلسه ای با حضور استاندار لرستان در ساختمان میرداماد بانک برگزار شد اظهار داشت: این بانک طی چند سال اخیر حضور موثری در طرحهای ملی داشته است و دستگاههای اجرایی برای پیشبرد طرحهای مهم بر نقش عاملیتی این بانک تاکید ورزیده‌اند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: هم اکنون تامین مالی پنج پروژه مربوط به مسیر بین شهری الیگودرز-مسجد‌سلیمان، الیگودرز-داران، فاز دوم شازند-دورود و همچنین تسویه خانه شهر دورود مجموعا به میزان ۲۱۵۰ میلیارد ریال در بانک توسعه تعاون در دست اقدام است و اقدامات و هماهنگی‌ها با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به نحو مناسبی صورت پذیرفته است.
وی با اشاره به اهمیت تامین مالی پروژه‌های مهم گفت: طرح‌های عمرانی در سطح استان‌ها موجب تقویت زیرساخت‌های اقتصادی و فراهم سازی زمینه‌های تولید و اشتغال استان می‌گردد.
مهدیان خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون در راستای اجرای ماده ۵۶ قانون الحاقیه مقررات مالی دولت ، ارتباط مناسبی با دستگاههای اجرایی برقرار نموده و بسیاری از پروژه های مهم با پیشرفت مناسبی مواجه شده و جهت بهره برداری آماده گردیده است.
سید موسی خادمی استاندار لرستان در این جلسه گفت: پروژه‌های مربوط به بهسازی حمل و نقل بین شهری نقش مهمی در تقویت راه‌های ارتباطی غرب کشور داشته و منافع آن فراتر از استان و در سطح کشور قابل دستیابی می باشد .
وی افزود: خدمات بانک توسعه تعاون در سطح استان‌ها موجب ایجاد اشتغال و حمایت از واحدهای تولیدی گردیده و اعطای تسهیلات جهت پیشرفت این پروژه‌ها نیز در تقویت اقتصادی استان و ایجاد ارزش افزوده در سطح ملی تاثیرگذار است.
در این جلسه که با حضور حسن شریفی معاون عملیات بانکی بانک توسعه تعاون، سید محمود علمایی مدیرکل دفتر مشارکت و جذب سرمایه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی همراه بود، حمید رضا البرزی مدیر امور اعتباری و پرویز صادقی حسنوند رییس شعبه مستقل مرکزی بانک توسعه تعاون نیز در خصوص روند تامین مالی توضیحاتی در خصوص روند تامین مالی طرح‌ها ارائه دادند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=14706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.