به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری مثلث مالی ، پس از یک دوره دوماهه نظرسنجی مردمی در “جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان ” طبق نتایج آرای مردمی با برگزاری مراسمی برندهای محبوب در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند و از مدیران و جمعی از هواداران مردمی آنها تقدیر به عمل آمد.
در این نظرسنجی گسترده ملی تعداد ۱,۰۱۸,۹۴۳ رأی مردمی در بیش از ۱۰۰ گروه کالا و خدمات از طرف مصرف کنندگان دریافت شد . گروه اصلی بانک و بیمه شامل بیمه های بدنه – ثالث خودرو و بیمه های عمر و سرمایه گذاری بود که شرکت بیمه پاسارگاد توانست دررشته اتومبیل رتبه سوم و در رشته عمر رتبه دوم را کسب کرد.
بیمه پاسارگاد دررشته عمر و سرمایه گذاری بعد از بیمه دولتی ایران رتبه دوم را کسب کرده است به عبارتی بیمه پاسارگاد دربین شرکت های بیمه خصوصی کشور اولین برند محبوب بیمه های عمر است .
مراسم معرفی برندهای محبوب در ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۰، در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار شد.
یاد آورمی شود : معصوم ضمیری مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد گفته است : فروش بیش از ۶ میلیون فقره بیمه نامه عمردر پاسارگاد حاصل انباشت دانش، تجربه های موفق پیشین، سرمایه گذاری صحیح است .