• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

بیمه آسیا ۱۴۰۰:توسعه بازار ، رفع موانع فروش با محوریت بیمه های زندگی

  • کد خبر : 15934
  • 09 خرداد 1400 - 17:11
بیمه آسیا ۱۴۰۰:توسعه بازار ، رفع موانع فروش با محوریت بیمه های زندگی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا درنشستی با  سرپرستی، روسای شعب و شبکه فروش منطقه چهار بیمه آسیا در مشهد مقدس  با اشاره به اهمیت نعمت سلامتی و امنیت، حضور در انتخابات را وظیفه شرعی و قانونی و تامین […]

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا درنشستی با  سرپرستی، روسای شعب و شبکه فروش منطقه چهار بیمه آسیا در مشهد مقدس  با اشاره به اهمیت نعمت سلامتی و امنیت، حضور در انتخابات را وظیفه شرعی و قانونی و تامین کننده امنیت دانسته و ضمن دعوت از کارکنان بیمه آسیا، به حضور فعال در انتخابات تاکید کرد.
مدیر عامل بیمه آسیا با تصریح اهمیت فروش صحیح بیمه نامه به بیمه گذاران، گفت:  دقت در صدور و آگاهی بیمه گذاران از شرایط بیمه نامه ، موجب رضایت بیمه گذار در زمان دریافت خسارت و کاهش پرونده های حقوقی خواهد بود.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با یادآوری حمایت از شبکه فروش، اظهار داشت: افزایش حدود اختیارات سرپرستی ها می بایست  باعث افزایش سرعت ارائه خدمات به بیمه گذاران و نمایندگان شود و باید بروکراسی به حداقل ممکن برسد.
مسعود بادین با اشاره به اعطای تسهیلات وام خرید دفتر ، وام کرونا ، پرداخت علی الحساب کارمزد  به نمایندگان برای حمایت از شبکه فروش ،بیان داشت: انتظار متقابل سهامداران و هیات مدیره شرکت از شبکه فروش رعایت سیاست های شرکت در افزایش فروش و بالاخص بیمه های زندگی  و فروش بیمه ها با آنالیز صحیح و فنی ریسک می باشد .
وی در ادامه افزود: بیمه آسیا با سرمایه بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومان  به عنوان یک برند خوشنام در سطح اول صنعت بیمه می درخشد و ۲۵۰۰ میلیارد تومان ذخایر باعث  تثبیت  جایگاه شرکت در صنعت بیمه  شده و موجب افزایش حضور بیمه آسیا در بازارهای بزرگ و پذیرش ریسک های بزرگ خواهد بود.
مدیر عامل بیمه آسیا با اشاره به اینکه موفقیت روزافزون بیمه آسیا در صنعت بیمه در گرو اتحاد و همدلی بین ارکان شرکت است، گفت:با توجه به ورود استارت آپ ها در صنعت بیمه  ، شبکه فروش باید ضمن فعال بودن در تمامی رشته های بیمه ای و اصلاح سبد پرتفو بیشتر از گذشته در مسیر فروش بیمه های عمر و پس انداز اقدام کند.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا تصریح کرد: در پایان سال ۱۴۰۰ عملکرد شعب و مناطق بیمه آسیا ، بررسی و با توجه به شاخص های تعیین شده  بهترین منطقه و استان و شعبه معرفی و تشویق خواهند شد.
مسعود بادین در پایان ضمن تشکر از شبکه فروش وکارکنان  منطقه  چهار بیمه آسیا به دلیل تحقق برنامه های سال ۱۳۹۹، اظهار داشت:  با توجه به سابقه و توانمندی ها  ، انتظارات از استان های خراسان زیاد است و امیدوارم سیاست های شرکت ازجمله افزایش فروش بیمه های زندگی در این منطقه برای سال ۱۴۰۰ محقق شود.
لازم به ذکر است در ابتدای جلسه، حسن اکبری سرپرست منطقه چهاربیمه آسیا  ضمن خوش آمد گویی به مدیرعامل و هیات همراه، گزارشی از فعالیت های منطقه ارائه کرد و در ادامه معاونین مدیرعامل  نکاتی را در خصوص مسائل مطرح شده بیان کردند.
 
گفتنی است،در این سفر اعضای هیات مدیره و معاونان مدیرعامل،  مسعود بادین،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا را  همراهی می کردند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=15934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.