• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

بیمه آسیا تعهد مالی بیمه شخص ثالث را تا ۳۲۰ میلیون تومان افزایش داد

  • کد خبر : 12549
  • 23 فروردین 1400 - 14:04
بیمه آسیا تعهد مالی بیمه شخص ثالث را تا ۳۲۰ میلیون تومان افزایش داد

بیمه آسیا به پشتوانه توانمندی فنی و مالی خود و به منظور آسایش خاطر بیمه گذاران، در سال ۱۴۰۰ پوشش مالی بیمه نامه شخص ثالث را تا ۳۲۰ میلیون تومان و پوشش حوادث راننده را نیز تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان افزایش داد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، تعهد مالی بیمه نامه های شخص ثالث بیمه آسیا تا مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و از این پس، دارندگان خودرو می توانند به هنگام خرید این بیمه نامه، به اختیار خود تا سقف مذکور، پوشش مالی خریداری کند.  لازم به توضیح است، افزایش تعهد مالی برای بیمه نامه های شخص ثالث که قبلا خریداری شده و دارای اعتبار هستند نیز قابل اعمال است و متناسب با مبلغ تعهد انتخابی و بر اساس مدت باقیمانده از بیمه نامه ، حق بیمه مربوطه محاسبه و تعیین می شود .
 
این گزارش می افزاید، در بیمه نامه های شخص ثالث بیمه آسیا، همچنین امکان افزایش تعهد حوادث راننده تا سقف مبلغ ۴۸۰ میلیون تومان نیز فراهم شده است و بیمه گذاران درصورت تمایل، می توانند با مراجعه به واحد صادرکننده بیمه نامه خود ،  طی الحاقیه ای ، تعهد حوادث راننده بیمه نامه خود را نیز تا مبلغ فوق، افزایش دهند.
 
گفتنی است بیمه مرکزی برای بیمه نامه های شخص ثالث صادره در سال ۱۴۰۰ با توجه به افزایش مبلغ ریالی دیه، تعهد بدنی را تا ۶۴۰ میلیون تومان، تعهد مالی را ۱۶ میلیون تومان و تعهد حوادث راننده را تا ۴۸۰ میلیون تومان به عنوان حداقل تعهدات بیمه نامه شخص ثالث،  تعیین کرده  است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=12549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.