• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

به همت مدیریت سرمایه انسانی و آموزش ؛ نخستین دوره آموزشی “جامعه پذیری بدو استخدام” برگزار شد

  • کد خبر : 16771
  • 22 خرداد 1400 - 14:26
به همت مدیریت سرمایه انسانی و آموزش ؛ نخستین دوره آموزشی “جامعه پذیری بدو استخدام” برگزار شد

دوره آموزشی “جامعه پذیری بدو استخدام” برای نخستین بار با هدف آشنایی و معارفه مقدماتی همکاران جدید الاستخدام با فرهنگ سازمانی ، افزایش کارایی و بهره وری سازمانی با حضور سید مرتضی حسنی عقدا معاون اقتصادی و پشتیبانی مدیرعامل، بهروز نیرومند راد رئیس کمیته فنی بیمه های اشخاص، فاطمه سبحانی مدیر امور مالی ، آزاده حیدری معاون مدیر سرمایه انسانی و آموزش ، مهدی کشاورز دیهیم معاون مدیر بیمه های درمان در تاریخ ۵ و ۶ خرداد ماه سال جاری در هتل پارسیان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط مدیریت سرمایه انسانی و آموزش برگزار شد.

در شروع این مراسم، معاون اقتصادی و پشتیبانی ضمن خوشامدگویی به همکاران جدید گفت: به شما عزیزانی که به تازگی در بیمه پاسارگاد مشغول به کار شدید، خیرمقدم می‌گویم .امیدوارم که با حضوری توانمند در شرکت و با رعایت صبر و بردباری و تعامل مثبت با همکاران ، نقش و جایگاه موثر خود را در سازمان ایفا نمایید و از منافع آن بهره مند شوید.

حسنی عقدا در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از فرایند اصولی و علمی جذب منابع انسانی در بیمه پاسارگاد افزود: در فرآیند جذب و استخدام ، معیارهای گزینش همکاران بسیار دقیق و کارآمد و در جهت تحقق اهداف سازمانی بوده است. متقاضیان استخدام پس از طی مراحل آزمون عملی (مهارت های عمومی) و کسب نمره لازم ، در کانون ارزیابی براساس معیارهای تخصصی ، سازمانی و اخلاقی گزینش شده اند .

از همکاران انتظار دارم که همواره با توسعه فردی خود و با رعایت ضوابط سازمانی، در جهت جلب رضایت مشتریان و توسعه و ارتقا سازمان گام‌های موثری بردارید.

وی با تبیین جایگاه صنعت بیمه در ساختار اقتصاد کشور و بررسی چشم انداز و عملکرد بیمه پاسارگاد گفت : بیمه یک سازمان پویا است که به دلیل تغییرات در اقتصاد کلان، سیاست و جامعه ، تحولات زیادی را تجربه می‌کند. بیمه پاسارگاد با مدیریت هوشمندانه معصوم ضمیری با چهل سال فعالیت و تجربه در صنعت بیمه توانسته است طی دوره فعالیت خود سهم مناسبی از بازار داشته باشد.اطلاعات آماری شرکت نشان دهنده توفیـق شرکت در کسب سهم مناسب از بـازار بیمه ها و جایگاه مناسب آن می باشد که امید است با تدابیر و برنامه ریزی های انجام شده موفقیت های حاصله بصورت مستمر و فزاینده ادامه داشته باشد.

در ادامه این مراسم آزاده حیدری معاون مدیر سرمایه انسانی و آموزش با اشاره به لزوم توسعه مدیریت دانش گفت : دوره‌های آموزش بدو خدمت (on boarding) یکی از الزامات هر سازمان پیشرو می باشد و اهمیت جامعه پذیری سازمانی و امر آموزش همواره باید مدنظر قرار داده شود. این دوره نیز با هدف افزایش بهره وری در نتیجه شناخت ابعاد سازمان، بهبود روحیه همکاران ، کاهش اضطراب و نگرانی های آنها به دلیل عدم آشنایی و جدید بودن در سازمان ،کاهش نرخ خروج در روزهای اولیه استخدام در نظر گرفته شده است.

وی آشنایی همکاران با قوانین و مقررات اداری و اطلاع از فرایندهای جاری در حوزه منابع انسانی را از حقوق مسلم آنها دانست و در پایان افزود: پیوستن شما را به خانواده بزرگ بیمه پاسارگاد تبریک می‌گویم و روزهای خوب و پرثمری را آرزو می­کنم. امیدوارم هر کدام از شما عزیزان در آینده در کسوت مدیران موفق و با تعامل، همراهی و همکاری با همکاران خود، برای تحقق اهداف بیمه پاسارگاد گام بردارید.

در ادامه برنامه روز اول بهروز نیرومند راد رئیس کمیته فنی بیمه های اشخاص به همراه فاطمه سبحانی مدیر امور مالی به ارائه توضیحاتی درخصوص تاریخچه شرکت ، ساختار سازمانی و سلسله مراتب آن پرداختند و با بیان تجارب ارزشمند خود در طول سال ها فعالیت در صنعت بیمه، فضای صمیمی را در بین همکاران جدید ایجاد نمودند .

پس از آن همکاران مدیریت سرمایه انسانی و آموزش، اطلاعات جامع و کاملی در خصوص قوانین و رویه های پرسنلی، سیستم گریدینگ شغلی ،احکام و قرارداد ، ضوابط اداری ، امور رفاهی شامل پاداش و هدایای  مناسبتی ، وام ، کارانه، تخفیفات کارمندی ، رویه ماموریت همکاران و نحوه استفاده از اتوماسیون اداری در اختیار همکاران قرار دادند. همچنین آقای کشاورز دیهیم معاون مدیر بیمه های درمان به ارائه توضیحاتی در خصوص خدمات درمانی و پوشش های درمانی همکاران پرداخت.

در روز دوم این دوره ،کارگاه آموزشی مدیریت رفتار سازمانی و مهارت های ارتباطی و مشتری مداری در شرکت های بیمه با حضور دکتر باباشاهی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران برگزار شد. این کارگاه که مبتنی بر موردکاوی با بیان نمونه های واقعی در شرکت های بیمه و ارائه راهکارهای مناسب و با هدف توان افزایی مهارت های ارتباطی و آشنایی همکاران با مبانی رفتار سازمانی در جهت بهبود کارایی سازمان ها با استقبال گسترده همکاران مواجه شد.

همچنین در پایان دوره به زیباترین توصیف همکاران در مورد ابراز احساسات خود در خصوص پیوستن به خانواده بزرگ پاسارگاد به قید قرعه هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=16771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.