• امروز : چهارشنبه - ۱۵ اسفند - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بهزاد ایثاری: لزوم خلاقیت در صنعت بیمه؛ تأکید بر تحلیل داده‌ها و توسعه پایدار پیام تبریک مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسب روز قرض‌الحسنه بررسی کارنامه اصلی‌ترین نهاد متولی قرض‌الحسنه مجمع عمومی فوق‌العاده بانک دی برگزار شد وکالتی کردن حساب‌ها برای خرید خودروهای وارداتی در بانک ملی ایران ​تسهیل وکالتی کردن حساب برای خرید خودروهای وارداتی در بانک صادرات ایران اعطای کمک‌هزینه تسهیلاتی بانک سرمایه جهت وکالتی نمودن حساب‌ها در طرح ثبت‌نام خرید خودروهای وارداتی فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «مرحله جدید طرح عرضه خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی» با شروع مرحله جدید ثبت نام خودروهای وارداتی؛ مشتریان پست بانک ایران می‌توانند حساب خود را وکالتی کنند پست بانک ایران شیوه نامه شماره ۲ کمیته نوآورانه قراردادهای عاملیت ملی و استانی تبصره ۱۸ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور را ابلاغ کرد بانک‌آینده صندوق امانات در اختیار مشتریان قرار می‌دهد

2

بهزاد ایثاری: لزوم خلاقیت در صنعت بیمه؛ تأکید بر تحلیل داده‌ها و توسعه پایدار

  • کد خبر : 102929
  • 14 اسفند 1403 - 21:36
بهزاد ایثاری: لزوم خلاقیت در صنعت بیمه؛ تأکید بر تحلیل داده‌ها و توسعه پایدار

در همایش اخیر مدیران و روسای شعب این شرکت، بهزاد ایثاری، رئیس هیات مدیره بیمه آسماری، بر اهمیت خلاقیت و نوآوری در صنعت بیمه تأکید کرد و گفت: “بقا در صنعت بیمه نیازمند دانش روز، خلاقیت و شناخت درست از نیاز روز جامعه بیمه گذاران است که الزاما در تکرار محصولات متداول با قیمت‌های ارزان‌تر خلاصه نمی شود.”

ایثاری خطاب به مدیران و روسای شعب، به تشریح وضعیت بازار بیمه و فرصت‌های بالقوه پیش روی بیمه آسماری پرداخت.

وی بر ضرورت ایجاد شبکه ارتباط با بازار تقاضا و توسعه پایدار تأکید کرده و نیاز به تحلیل داده‌های منطقه‌ای، که می تواند از نظر کمی و کیفی منعکس کننده ظرفیت باشد، اشاره کرد. او از روسای شعب خواست تا فرصت‌های جدید بازار را شناسایی و از آن‌ها بهره‌برداری کنند.

رئیس هیات مدیره بیمه آسماری همچنین به اهمیت تمرکز بر عرصه بیمه‌نامه‌های اختیاری مانند بیمه عمر، بیمه آتش‌سوزی و بیمه مسئولیت اشاره کرد و افزود: “این بیمه‌نامه‌ها می‌توانند به افزایش درآمد شعبه ها کمک کرده و نیازهای واقعی مشتریان را پاسخ دهند.”

وی همچنین پیشنهاد کرد که ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند و استفاده از ابزارهای دیجیتال می‌تواند در جذب مشتریان جدید و افزایش آگاهی عمومی مؤثر باشد. برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی برای توضیح مزایای بیمه‌های اختیاری به مشتریان نیز از دیگر راهکارهای پیشنهادی ایثاری بود.

او خاطرنشان کرد که شبکه‌سازی نیاز مبرم بیمه آسماری برای گسترش فروش است و علی‌رغم عملکرد خوب این شرکت در ابتدای فعالیت، اکنون نیاز به تلاش و همکاری بیشتری احساس می‌شود. ایثاری تأکید کرد که با شناخت بازار، باید کالاهای مورد نیاز را شناسایی کرده تا با هدف توسعه پایدار، پایگاهی برای افزایش مشتریان ایجاد شود.

در پایان بخش اول، رئیس هیات مدیره بیمه آسماری خرده‌فروشی را یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های شرکت دانسته و پیشنهاد کرد که بیمه‌های انفرادی با تعداد بالا و کارمزد مناسب به‌عنوان راهکاری برای رشد پرتفو مورد توجه قرار گیرد.

ادامه دارد…

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=102929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.