• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

بهترین ترکیب سبد پرتفوی شرکت بیمه پاسارگاد در استان آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 16205
  • 12 خرداد 1400 - 13:24
بهترین ترکیب سبد پرتفوی شرکت بیمه پاسارگاد در استان آذربایجان شرقی

شرکت بیمه پاسارگاد براساس آمارهای اعلامی از عملکرد صنعت بیمه در ماه های ابتدایی سال جاری عنوان “بهترین ترکیب سبد پرتفوی” محصولات بیمه ای را به دست آورده است. این امر نشان دهنده عملکرد شایسته مدیران مناطق در ارائه محصولات و خدمات در مناطق ۱۵ گانه بیمه پاسارگاد است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه پاسارگاد، مسعود احمدی مدیر منطقه ۶ استان آذربایجان شرقی در خصوص عملکرد شایسته در ترکیب پرتفوی بیمه پاسارگاد بیان کرد: این شرکت در استان آذربایجان شرقی با انعقاد قراردادهای بیمه ای با شهرداری های منطقه از جمله شهرداری شهرستان های پارس آباد مغان و عجب شیر ، شرکت شیرین عسل و سایر شرکت های معتبر در منطقه توانست مهر تأیید شایسته ای را بر انتخاب بیمه پاسارگاد در ترکیب متوازن پرتفوی خود در استان رقم بزند.

مدیر منطقه استان آذربایجان شرقی افزود: سبد پرتفوی محصولات بیمه ای مجموع تعهدات بیمه یا بیمه نامه‌های معتبر یک شرکت بیمه، در تمام رشته‌ها یا یک رشته معین از فعالیت های بیمه ای را نشان می دهد. طبق گزارش های به دست آمده از شعبه های بلوار آذربایجان تبریز، مراغه و پارس آباد مغان درخصوص بیمه نامه های صادر شده از یک سو اعتبار شرکت بیمه پاسارگاد در میان مردم ، سازمان ها و رضایتمندی از خدمات و اعتبار نام این شرکت را نشان می دهد و از سوی دیگر سبب گسترش خدمات بیمه ای در شهرستان های همجوار است.

گفتنی است شرکت بیمه پاسارگاد پوشش های بیمه ای متمایزی را در اختیار شهرداری شهرستان پارس آباد مغان قرار داده به طوری که این ارگان عمومی انعقاد قراردادهای گروهی ویژه ای را نیز از این شرکت درخواست داشته است. همچنین قرارداد درمان گروهی شهرداری شهرستان عجب شیر نیز برای دومین سال متوالی منعقد شده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=16205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.