• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بسته بیمه ای ویژه بنگاه های اقتصادی کوچک بیمه رازی در راه است

  • کد خبر : 13936
  • 13 اردیبهشت 1400 - 14:36
بسته بیمه ای ویژه بنگاه های اقتصادی کوچک بیمه رازی در راه است

مجید نجفی از طراحی بسته بیمه ای ویژه بنگاه های اقتصادی کوچک کمتر از ۵۰ نفر خبر داد و گفت: با ارائه خدمات متنوع بیمه ای در این بسته ها، علاوه بر افزایش ضریب نفوذ شرکت بیمه رازی در بازار، رضایت مشتریان نیز افزایش می یابد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه رازی، نجفی در دهمین شب جشن ضیافت نور با بیان این که پیش از این به دلیل رعایت مباحث مرتبط با کنترل ریسک، امکان صدور بیمه نامه درمان برای بنگاه های کوچک وجود نداشت، افزود: شرکت بیمه رازی در راستای چرخش استراتژیک و تلاش برای ورود به بازارهای هدف جدید، بسته بیمه ای تازه ای شامل بیمه درمان برای این بنگاه ها طراحی کرده است.

وی افزود شرایط اقتصادی کنونی جامعه و افزایش هزینه های درمان، خرید بیمه درمان برای بسیاری از خانواده ها را اجتناب ناپذیر کرده است در همین راستا این بسته بیمه ای شامل بیمه نامه های عمر، حوادث، مسئولیت کارفرما، آتش سوزی و خدماتی در زمینه بیمه اتومبیل است که در کنار بیمه نامه درمان صادر می شود.

به گفته نجفی، ارائه این بسته بیمه نه تنها ریسک بیمه درمان را در میان سایر رشته ها توزیع می کند، بلکه هزینه بازاریابی را نیز کاهش می دهد.

مدیر بیمه های اشخاص شرکت بیمه رازی همچنین از افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد این شرکت تا نیمه نخست سال جاری خبر داد و با بیان این که اکنون هزینه های درمان به صورت مستقیم با صدور معرفی نامه یا غیرمستقیم با ارائه فاکتور به بیمه گزاران پرداخت می شود، ادامه داد: با حداکثر شدن تعداد مراکز طرف قرارداد، حجم قابل توجهی از مراجعات تنها با صدور معرفینامه در محل مرکز درمانی و فقط با ارائه کد ملی بیمه شده خواهد بود.

نجفی با اشاره به این که قراردادهای درمان شرکت بیمه رازی، هزینه های بستری و پاراکلینیکی را پوشش می دهد، افزود: میزان مراجعان و خدمات گیرندگان بیمه درمان از همه رشته های بیمه ای بیشتر است و امیدواریم با رویکرد جدید اتخاذ شده در شرکت، رضایتمندی مشتریان بیش از پیش افزایش یابد.

گفتنی است در برنامه جشن ضیافت نور بیمه رازی که به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس این شرکت و در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، طی قرعه کشی بین نمایندگان حائز شرایط، هر شب یک سکه طلا و یک عدد چوب گلف به یک نماینده هدیه داده میشود که این جایزه در شب اول به آقای مصطفی اقتداری نماینده شعبه بندرعباس ، شب دوم به آقای یدالله مهدی زاده از شعبه ایلام ، شب سوم به خانم اکرم شوقی نماینده زنجان ، شب چهارم به آقای بابک رحیمی شاد نماینده تهران از شعبه کاشانی ، شب پنجم به خانم لیلا موسوی از شعبه همدان ، شب ششم به آقای حمید امینی از شعبه کرج ، شب هفتم به منیژه خضری از شعبه ارومیه وشب هشتم به خانم هانیه زحمتکش از شعبه مشهد ، شب نهم به مریم حبیب اللهی از شعبه رشت و شب دهم به حسین لویمی از شعبه اهواز تعلق گرفت.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=13936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.