به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به تغییر فضای کسب و کار و ارائه خدمات به مشتریان گفت: در سالهای اخیر رشد تکنولوژی و رشد استفاده شبکه های اجتماعی شرایط جدیدی را در ارائه خدمات به مشتریان ایجاد کرده است، مشتری امروز انتظار دارد خدمات را در همان جایی که حضور دارد دریافت کند، در واقع ما به عنوان ارائه کننده سرویس باید سراغ مشتری بریم.استاد در جلسه هم اندیشی روسای شعب استان فارس با بیان این موضوع که در بحث بانکداری دیجیتال دیگر نمی توانیم از همان ابزار های تبلیغاتی سنتی استفاده کنیم گفت: امروز مشتریان بانک توقع دارند در همان جایی که حضور دارند، خدمات دریافت کنند. پس بهترین تبلیغ تبلیغی است که در همان نقاط اتصال بانک و مشتریان انجام می شود.وی در خصوص خدمات مرکز تماس خاطرنشان کرد: ما نقطه اتصال مان را در مرکز تماس دیجیتال خواهیم گذاشت. مرکز تماس بانک به صورت ۲۴ ساعته در ایام هفته پاسخگوی سوالات مشتریان هستند. سامانه مکاتبات قضایی (کاشف) از سوی این مرکز در حال پیگیری است.
بزودی شاهد باشگاه مشتریان متفاوت بانک ایران زمین خواهیم بود
مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین از راه اندازی متفاوت ترین باشگاه مشتریان بانکی خبر داد و افزود: برنامه جامعی از سوی معاون طرح و برنامه در اختیار روابط عمومی قرارداده شده است که امیدواریم متفاوت ترین باشگاه مشتریان بانکی را در شب یلدا راه اندازی کنیم.