• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
1

برگزاری همایش ارزیابی عملکرد اداره امور شعب مرکزی تهران با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملی ایران

  • کد خبر : 89756
  • 10 خرداد 1403 - 22:59
برگزاری همایش ارزیابی عملکرد اداره امور شعب مرکزی تهران با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملی ایران

مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملی ایران در همایش« ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۳ اداره امور شعب مرکزی تهران» بر تقویت مدیریت منابع و مصارف و گسترش سهم بازار با استفاده از محصولات جذاب و مورد نیاز مشتریان و همچنین تقویت و گسترش بانکداری غیر حضوری تاکید کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده در این همایش که با حضور اعضای هیأت عامل، معاونان، رؤسای ادارات کل، حوزه ها و شعب ممتاز اداره امور شعب مرکزی تهران برگزار شد، با بیان این که با تکیه بر کارِ گروهی و توان همکاران در صف و ستاد بانک توانستیم سال قبل سهم خوب و قابل توجهی از بازار را ‌کسب کنیم، گفت: امسال بنا داریم با مدیریت منابع و مصارف همچنین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های به عمل آمده، سهم بیشتری از بازار را به دست آوریم تا بانک را به عنوان بانکی ارزش‌آفرین و تحول‌ خواه همانند گذشته در نظام بانکداری کشور معرفی کنیم.

دکتر نجارزاده در این همایش ضمن ارزیابی عملکرد بانک در سال گذشته، مهم‌ترین سیاست‌ها و اولویت‌های جدید پیش‌روی بانک در سال جدید را تبیین کرد و گفت: از مهمترین رویکردها و سیاست‌های بانک ملی در سال جدید بازگشت به جایگاه گذشته و تثبیت آن و تغییر زمین بازی به سمت توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات بهینه غیرحضوری است.

در ادامه این همایش نصرت الله شهبازی قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به غیرحضوری کردن تسهیلات قرض الحسنه در سال جاری تأکید کرد: با طراحی و تولید محصولات مناسب، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی منسجم و دقیق و حضور فعال در تمامی عرصه‌ها تلاش می‌کنیم در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ نقشی مؤثر داشته باشیم.

وی افزود: برای کنترل و مدیریت منابع و مصارف، مانده میانگین حساب مشتریان برای ارائه تسهیلات امری لازم و ضروری است.

شهبازی در ادامه با بیان این مطلب اظهارداشت: ساماندهی سامانه های بانک در اولویت است تا از این طریق به سرعت خدمات دهی بانک کمک کنیم.

وی توسعه و تقویت سامانه رتبه بندی و اعتبار سنجی در بانک را از دیگر برنامه های بانک دانست و افزود: بانک با توجه به دارا بودن شبکه ارزی قوی در سطح ملی و بین الملل می تواند خدمات مطلوبی را به تجار، صاحبان صنایع و بازرگانان ارائه دهد.

در ادامه این همایش قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیأت عامل و مدیران ارشد بانک با حضور در یک کارگروه ضمن بررسی عملکرد سال گذشته و تشریح اهداف و سیاست های سال جاری، به بیان مسائل و مهمترین سیاست ها و برنامه های کاری پیش روی بانک ، طرح دیدگاه ها، بررسی موضوعات مربوطه و ارائه نظرات خود پیرامون امور بانکی و صف و ستاد پرداختند و در ادامه در این کارگروه ضمن پاسخگویی به سؤالات حاضران، مهمترین سیاست‌ها و برنامه‌های کاری پیش‌روی بانک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با ارائه پیشنهاداتی، راهکارهایی برای عملیاتی کردن هر چه موثرتر و مطلوب تر برنامه‌های بانک مطرح شد.

در این کارگروه بر حضور بیشتر در تعاملات ارزی، کاهش مطالبات، مدیریت و جذب منابع، افزایش سهم بازار، ارائه ابزارهای تعهدی، بهبود تراز نقدینگی، لزوم داشتن محصولات برتر، توجه به نیاز مشتری، توسعه زیرساخت‌های فناوری، توسعه سامانه ها، رفع ناترازی، اصلاح کسری کادر شعب، تقویت بازاریابی و لزوم داشتن محصولات برتر تأکید شد.

حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون امور شعب بانک ملی ایران در ادامه با بیان این که برای موفقیت باید همه دست به دست هم در مسیر توسعه و موفقیت گام برداریم، اظهارداشت: سال گذشته در سایه رهنمودها و تدابیر مدیرعامل، برنامه ریزی ها و حمایت های اعضای هیات مدیره و همچنین تلاش همکاران توانستیم کارنامه خوبی را رقم بزنیم و در سال جاری مصمم هستیم با کمک و تلاش همکاران صف و ستاد در راستای تحقق شعار سال و اهداف بانک قدم های مناسب و خوبی را برداریم.

معاون امور شعب بانک ملی ایران در ادامه تصریح کرد: کسب سهم از بازار، رفع ناترازی، تقویت و بهبود نیروی انسانی، پایداری سامانه های بانک، کسب سود عملیاتی، واگذاری اموال مازاد و انتقال مناسب حساب های موسسه نور به بانک بخشی از مهمترین کارنامه عملکردی بانک در سال قبل است.

وی در بخش دیگری از این همایش طی سخنانی کسب جایگاه نخست در شبکه بانکی و مدیریت بهینه منابع و مصارف را یکی از اولویت ها و برنامه های اصلی پیشِ روی بانک دانست و افزود: همکاران باید نسبت به مدیریت منابع و مصارف و تراز نقدینگی در شعب حساسیت کافی داشته باشند.

در ادامه این همایش سیدرضا خادمی رئیس اداره امور شعب مرکزی تهران، ضمن بیان دیدگاه های خود و بررسی وضعیت منابع و مصارف، گزارشی از آخرین وضعیت عملکرد بخش های مختلف این اداره ارائه کرد.

در بخشی دیگر از این همایش نیز ضمن ارزیابی عملکرد واحدها و پاسخگویی به سوالات حاضران، بر نقش مشتری محوری در تحول بانکداری، لزوم داشتن محصولات برتر، توجه به نیاز مشتری، جذب منابع، فرآیندهای جدید بانکداری و… تاکید شد.

در ادامه نیز گزارشی از شاخص‌های عملکردی اداره امور شعب مرکزی تهران در سرفصل‌ها و بخش‌های مختلف توسط کارشناسان معاونت امور شعب بانک ارائه و به سؤالات حاضران پاسخ داده شد.

همچنین طی یک کارگروه رؤسای حوزه ها و شعب ممتاز اداره امور شعب مرکزی تهران به بیان نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود درباره موضوعات و امور بانکی پرداختند و سوالات و پرسش های خود را مطرح و راهکارهای خود برای جذب منابع بیشتر را ارائه کردند.

این همایش با معرفی و تقدیر از رؤسای واحدهای برتر اداره امور شعب مرکزی تهران که عملکرد مناسبی در سال گذشته داشتند، به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=89756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.