• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

برگزاری هفدهمین کارگاه آموزشی جنگ شناختی و جهاد تبیین در اداره امور شعب استان کرمانشاه

  • کد خبر : 62493
  • 26 دی 1401 - 18:00
برگزاری هفدهمین کارگاه آموزشی جنگ شناختی و جهاد تبیین در اداره امور شعب استان کرمانشاه

هفدهمین کارگاه آموزشی جنگ شناختی و جهاد تبیین با حضور دبیر کمیته پدافند غیرعامل بانک ملی ایران و دیگر مسئولان در اداره امور شعب استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  حسین صابری رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی  فنی و  دبیر کمیته پدافند غیرعامل بانک در این جلسه که با حضور کارشناسان ، بازرسان ، روسای شعب و دیگر مسئولان در اداره امور شعب استان کرمانشاه برگزار شد؛ ضمن تبیین علت و چرایی تلاش غرب برای رویارویی با ایران ، به شگردها و شیوه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی و جنگ روانی در اغتشاشات اخیر اشاره کرد.

وی در ادامه سخنان خود به راهکارهای مواجهه و خنثی‌سازی تهدیدات نوین اشاره کرد و همزمانی جنگ سایبری، رسانه ای و وضع تحریم های جدید و استفاده از اخبار جعلی را از دلایل ترکیبی بودن جنگ اخیر دانست و آگاه‌سازی افکار عمومی درباره‌ شیوه‌ها و راهبردهای دشمن را به ‌عنوان مهم‌ترین راهکار در این زمان قلمداد کرد.

در ادامه، حسینعلی بیگی معاون اداره کل مبارزه با پول‌شویی و تامین مالی تروریسم بانک ملی ایران، به حوزه پدافند زیستی از جمله پروژه‌های ایالات متحده در کاهش رشد جمعیت جهان و ایران و همچنین پدافند اقتصادی شامل حکمرانی جریان دلار در دنیا ، جنگ ارزی و … اشاره کرد.

در بخش دیگری از این کارگاه آموزشی موسوی صمدی دکترای سیاست‌گذاری فرهنگی و تحلیل‌گر رسانه به تشریح فنون فرزندپروری و ارتباطات خانوادگی در عصر رسانه پرداخت.

بر اساس این گزارش، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه نیز در این کارگاه آموزشی به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل اشاره و افزود که دشمنان قصد خدشه‌دار کردن اعتماد عمومی را دارند.

در پایان این کارگاه آموزشی، به سوالات، ابهامات و نقدهای شرکت‌کنندگان در خصوص مباحث مطروحه پاسخ داده شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=62493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.