به گزارش رویداد خبربه نقل از بانک مسکن-هیبنا، در این مراسم حمیدرضا احمدیان مشاور مدیرعامل بانک در امور فناوری، ساسان شیردل معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات، مسعود ایزدی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی، مهدی کاووسی فررییس اداره کل فناوری اطلاعات، نیکوفرصفری رییس اداره کل بانکداری الکترونیک و همچنین حمید ضیا ظریفی مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو حضور داشتند.
در این مراسم، مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، در سخنانی گفت: نرم افزار پرنا به عنوان یک نرم افزار کاربردی در حوزه پرداخت همراه، سرویس های متنوعی را برای کاربران فراهم کرده است.
وی در ادامه افزود: برخی از این سرویس ها برپایه خدماتی است که بانک مسکن به مشتریان خود ارایه می کند. از جمله این خدمات می توان به پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن و خرید و شارژ برچسب الکترونیکی عوارض بزرگراهی اشاره کرد. همچنین در حوزه پرداخت اقساط تسهیلات هم قابلیت استعلام وضعیت اقساط، پرداخت از طریق تمامی کارت های شتابی و پیگیری اقساط پرداخت شده در این نرم افزار وجود دارد.
احمدی اظهار داشت: پیاده سازی سرویس کیف پول الکترونیکی در بستر پرنا نیز به عنوان یکی دیگر از اقدامات شاخص بانک مسکن است. براین اساس و با هدف معرفی هرچه بیشتر این برنامه کاربردی به مشتریان ، اداره کل روابط عمومی کمپین تبلیغاتی و اطلاع رسانی پرنا را برای یک دوره ۳ ماهه برنامه ریزی و اجرا کرد.
براساس این گزارش از جمله شرایط شرکت در این قرعه کشی می توان به دنبال کردن صفحه بانک مسکن در اینستاگرام در بازه زمانی ۵ الی ۳۰ آذر ماه، انجام حداقل یک تراکنش در این بازه زمانی و درج جمله ی” انجام شد”پس از انجام تراکنش به صورت کامنت زیر پست جشنواره در صفحه اینستاگرام بانک مسکن اشاره کرد.
گفتنی است ۱۰۰ نفر از مشتریان خوش شانس این قرعه کشی به قید قرعه به عنوان برنده این اپلیکیشن شناخته شدند و این برندگان می توانند از خدمات اپلیکیشن پرنا شامل خرید شارژ، پرداخت اقساط، پرداخت عوارض بزرگراهی، خرید فروشگاهی و سایر خدمات تا سقف ۵ میلیون ریال استفاده کنند.