• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

نوآوری در ارائه خدمات بیمه ای با استفاده از ظرفیتهای الکترونیک یک ضرورت است اجرای طرح استعدادیابی ورزشی کارکنان بانک ملی ایران؛ به زودی بازدید مدیرعامل بانک سپه از نمایشگاه بین المللی الکامپ نسخه جدید متابانک موسسه اعتباری ملل با خدمات متمایز امکان بیمه صندوق امانات در بانک شهر برای مشتریان فراهم شد استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیران بانکی و معاونین استانداری از مدیر بانک صنعت و معدن این استان تقدیر کرد اداره کل حسابداری و امور سهام پست بانک ایران؛ سهامداران بانک برای دریافت سود و مطالبات، اطلاعات خود را در سامانه سجام تکمیل کنند پست بانک ایران رتبه سوم را در دهمین دوره ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی کشور کسب کرد رعایت اصول بنگاه‌داری و سودآوری مهم‌ترین اولویت بیمه رازی روز درخشان بیمه تجارت‌نو در نمایشگاه الکامپ مراسم تجلیل از برترین‌های پویش در امتداد همراهی ویژه بیمه‌های زندگی بیمه ملت برگزار شد/ یزدان‌دوست: بیمه‌های عمر، بخش بکر بازار با پتانسیل‌های فراوان است

1

برگزاری دومین دوره تبیین اهداف، استراتژی ها و چشم انداز بانک ملی ایران

  • کد خبر : 53464
  • 10 شهریور 1401 - 16:26
برگزاری دومین دوره تبیین اهداف، استراتژی ها و چشم انداز بانک ملی ایران

عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران در دومین دوره آموزشی تبیین اهداف و استراتژی های بانک گفت: لازمه رسیدن به اهداف، باورپذیری تمام کارکنان و رسیدن به نگاه و درک یکسان از برنامه ها است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،محمد شیریجیان در این دوره یک روزه که با حضور حامدرضا فقیهیان علیرضائی رییس اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک ، مهدی لطیفی رییس اداره کل آموزش، سیدرضا خادمی رییس اداره امور شعب شرق تهران، روسای حوزه ها و شعب تابعه اداره امور شعب شرق تهران برگزار شد، تاکید کرد: ارزیابی واحدهای ستادی برای اولین بار در دستور کار بخش استراتژیک بانک قرار گرفته است و با شاخص ها و پارامترهایی دقیق انجام خواهد شد .
معاون برنامه ریزی و تحول بانک اشاره کرد: تلاش بخش استراتژیک بانک، پرهیز از تدوین اهداف آرمان گرایانه بوده و سعی داریم همه برنامه ها و اهداف بر اساس واقعیت و شرایط موجود بانک ترسیم و در این راه از مدل های نوین هدف گذاری استفاده شود .
شیریجیان بدنه اجرایی و نیروهای صف را اصلی ترین جزء  اجرای برنامه ها دانسته و گفت : لازمه رسیدن به اهداف ، باورپذیری تمام کارکنان و رسیدن به نگاه و درک یکسان از برنامه هاست.
در این دوره ضمن بیان اهداف و استراتژی های بانک ، آسیب شناسی و راهبردهای مربوط به تفکیک مضامین شش گانه استخراج و بر اساس نقشه راه تدوین مدل های نوین هدف گذاری شعب نیز مطرح شد.
در پایان این نشست یک روزه نیز پنل تخصصی،کارشناسان اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک، پاسخگوی سوالات شرکت کنندگان بودند.
گفتنی است دومین دوره آموزشی تبیین اهداف و استراتژی های بانک ملی ایران در اداره کل آموزش برگزار شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=53464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.