به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه علیرضا صادقی با ارائه رهنمودهای لازم در حوزه سنجش ارزش مشتریان، خواستار تسریع در پیاده سازی طرح تا انتهای سال جاری شد.
در طول این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل اطلاعات بانکی، شبکه و زیرساخت، توسعه سیستمها، روابط عمومی، بانکداری شرکتی و سرمایهگذاری، بانکداری تجاری، بانکداری خرد و کسب و کارهای کوچک، سازمان و روشها، حسابداری مدیریت و بودجه با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، مدیران پروژهها به ارائه وضعیت پیشبرد راهکارها و تشریح چالشهای اجرایی آنها پرداختند.
چالشهای پروژه خدمتدهی به شرکت های دانش بنیان، سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و بهبود خدمات بانک کارگشایی مطرح و همچنین نتایج حاصله در پروژههای اوراق حق تقدم مسکن (تملی) و ملی پیک از جمله موارد بررسی شده در این جلسه بود.