• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

برگزاری اولین «جشنواره ملی کاریکاتور کارآ»

  • کد خبر : 5339
  • 05 دی 1399 - 11:12
برگزاری اولین «جشنواره ملی کاریکاتور کارآ»

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از همه هنرمندان کاریکاتوریست کشور دعوت کرد تا در اولین جشنواره ملی کاریکاتور کارآ شرکت کنند.

حامد شمس توضیح داد: اولین دوره جشنواره ملی کاریکاتور کارآ با موضوع کارآفرینی و با محورهای اشتغال زنان، توسعه اشتغال روستایی، مشاغل نوین (استارت آپ ها)، توانمند سازی ، بیمه بیکاری، مشاغل آسیب دیده و متاثر از کرونا و توسعه تعاونی‌ها در دی ماه سال جاری برگزار می شود.
به گفته وی ، هادی حیدری کاریکاتوریست بنام و شناخته شده کشورمان، دبیری این جشنوره را بر عهده دارد.

شمس در خصوص قوانین شرکت در این جشنواره گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ دی ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی تاکید کرد: هر هنرمند مجاز است حداکثر ۳ اثر خود را در جشنواره کارآ شرکت دهد.
به گفته وی ،هر اثر باید در اندازه آ. سه (۷/۲۹ در ۴۲ سانتی‌متر) و با وضوح تصویر(رزولوشن) و فرمت: ۳۰۰dpi / Jpeg ارائه شود.
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت کار تاکید کرد: همراه آثار باید بیوگرافی هنرمند (در حد ۲۰۰ کلمه)، شماره‌ تلفن و نشانی کامل نیز ارسال شود و آثار ناقص حذف خواهند شد.
شمس افزود: آثار نباید پیش‌تر منتشر شده یا جایزه گرفته باشند.
وی در خصوص هدف برگزاری این جشنواره نیز گفت : وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قصد دارد تا با برگزاری این جشنواره از زاویه نگاه هنرمندان و به صورت ملموس‌تر به تشریح و معرفی موضوعات و ماموریت‌های خود برای عموم مردم بپردازد.
وی گفت: برگزیدگان اولین جشنواره ملی کاریکاتور، بهمن ماه معرفی می‌شوند. تمام آثار راه‌یافته به بخش نمایشگاه، در قالب یک کتاب نفیس منتشر و به هنرمندانی که آثارشان در کتاب درج شده باشد، نسخه‌ای تقدیم خواهد شد.
گفتنی است کاریکاتوریست‌ها تا ۲۰ دی فرصت دارند آثار خود را به نشانی تهران- خیابان آزادی – بین خیابان خوش و بهبودی طبقه هشتم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی یا نشانی الکترونیکی: cartoon@mcls.gov.ir ارسال کنند.
همچنین تاکید می شود حق استفاده از آثار ارسالی برای‌ وزارت تعاون٬کار و رفاه اجتماعی محفوظ است.

منبع: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=5339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.