• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

برندگان مسابقه #نوروز پارسیان مشخص شدند

  • کد خبر : 17432
  • 01 تیر 1400 - 17:58
برندگان مسابقه #نوروز پارسیان مشخص شدند

مراسم قرعه کشی مسابقه #نوروزپارسیان برگزار شد و ۱۴ برنده خوش شانس این مسابقه مشخص شدند.

روابط عمومی بانک پارسیان در ابتدای سال جاری، به منظور ارج نهادن و نمایش آیین های زیبای نوروز باستانی، مسابقه ای در صفحه رسمی اینستاگرام بانک برگزار شد که شرکت کنندگان در این مسابقه می بایست تصویری از نمادها ، سنت ها و یا مناظر طبیعی نوروز را با تلفن همراه خود به تصویر کشیده و آن را با #نوروزپارسیان به اشتراک می گذاشتند. پس از اتمام مهلت شرکت در مسابقه و در مرحله قرعه کشی برای اعلام نتایج، متاسفانه، صفحه رسمی بانک در اینستاگرام از دسترس خارج شد و با وجود تلاش های فراوان، امکان دسترسی به صفحه قبلی غیرممکن شد. از این رو صفحه رسمی جدید بانک پارسیان در اینستاگرام با نشانی https://www.instagram.com/parsianbank.ir آغاز به فعالیت نمود.
در مراسم قرعه کشی مسابقه #نوروزپارسیان نیز که در تاریخ یکم تیرماه و مصادف با میلاد امام رضا (ع) در محل روابط عمومی بانک پارسیان برگزار شد، تعداد ۱۴ برنده خوش اقبال به قید قرعه انتخاب شدند که ضمن تبریک به ایشان، اسامی ( اکانت کاربری) آنها در صفحه جدید بانک در اینستاگرام اعلام شده است که به هر یک از این برندگان مبلغ دو میلیون ریال به پاس قدردانی از همراهی ایشان، اعطا خواهد شد.
از همراهان همیشگی دعوت می شود تا با پیوستن به صفحه رسمی جدید بانک در اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/parsianbank.ir ضمن آگاهی از تازه ترین اخبار، محصولات و خدمات بانک، رویدادها و مسابقه های آتی ما را دنبال کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=17432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.