• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

برندگان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن اعلام شد

  • کد خبر : 27517
  • 28 مهر 1400 - 15:12
برندگان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن اعلام شد

چهل و یکمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن در راستای بهره مندی اقشار جامعه از نیات خیرخواهانه سپرده گذاران بانک برگزار شد

 به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، چهل و یکمین مراسم قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مربوط به سال ۱۳۹۹ با حضور اعضای هیات نظارت بر انجام قرعه‌کشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی،بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی برگزار شد.

در این مراسم، سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن مدت سپرده پذیری این دوره از قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه را از ابتدای مردادماه ۹۹ تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ دانست.

وی تصریح کرد: طی این دوره تعداد ۳ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۱۲۰ حساب از حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن حایز شرایط لازم برای قرعه‌کشی بودند که از این تعداد، ۳۱۴ هزار و ۲۱۲ فقره مشمول دریافت جایزه خواهند شد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به تسهیلات پرداخت‌شده از منابع این حساب‌ها بیان کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، حوادث غیرمترقبه، اشتغال‌زایی، مشاغل خانگی مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره)، صندوق ایثارگران وزارت تعاون، سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن و پرداخت مشارکت به سیل زدگان ازجمله این تسهیلات بوده است.

در ادامه این مراسم، برندگان جوایز ۱۰ فقره کمک هزینه هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، ۲۸۲ نفر فقره کمک هزینه خرید خودرو داخلی هر یک به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال ، ۵۸۲ کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخلی هر یک به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و ۲۲۸۲ فقره کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش ۳۰ میلیون ریال و هزاران جوایز نقدی دیگر مشخص شدند.

لازم به ذکر است نتایج چهل و یکمین قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن به‌زودی از طریق سایت این بانک به آدرس www.bank-maskan.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=27517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.