• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

برنامه‌های سازمان بورس برای پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی

  • کد خبر : 70564
  • 09 خرداد 1402 - 7:36
برنامه‌های سازمان بورس برای پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی

مهدی حاجی‌وند از پنل ویژه سرمایه‌گذاری غیرمستقیم، کارگاه و مسابقات در حوزه سواد مالی، میز مرکز پژوهش‌های سازمان بورس و البته برنامه‌ریزی این سازمان برای حضور روزانه یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان بورس در نمایشگاه صنعت مالی خبر داد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از سنا، مهدی حاجی‌وند مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست خبری شورای سیاست‌گذاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور اظهار کرد: این نمایشگاه غیبت یکی دو ساله‌ای به‌علت همه‌گیری کرونا داشت و خوشحالیم که امسال این رویداد برگزار می‌شود. امیدوارم این نمایشگاه بستری باشد که دولت سیزدهم، وزارت امور اقتصادی و دارایی از این مظلومیت رسانه‌ای بیرون بیایند. فکر می‌کنم این رویداد طلوع و مطلعی برای دمیدن روح امید در حوزه مالی باشد.

حاجی‌وند با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری غیرمستقیم برای سازمان بورس گفت: سرمایه‌گذاری غیرمستقیم یکی موضوعات مورد تاکید سازمان بورس در این نمایشگاه است. ما یک پنل و میز خاصی را برای مدیران سیاست‌گذار در حوزه صندوق‌های سرمایه‌گذاری ترتیب داده‌ایم تا جزئیات را برای مخاطبان تشریح کنند. در حوزه سواد مالی هم کارگاه‌ها و مسابقاتی را خواهیم داشت. در رابطه با مسائل مرتبط به حقوق سهامداران هم همکاران حوزه حقوقی سازمان بورس حضور خواهند داشت تا موضوعاتی مثل سوت‌زنی، شکایات، و… را بررسی کنند. میز مرکز پژوهش‌های سازمان بورس هم فعال خواهد بود تا ضمن ارائه اقدامات انجام شده، نقطه نظرات پژوهشی را دریافت کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس با بیان اینکه جلسات منظمی را در سازمان بورس برای هماهنگی فرآیند حضور سازمان در نمایشگاه برگزار کردیم، گفت: رییس سازمان بورس احتمالا یکی از سخنرانان مراسم افتتاحیه خواهند بود. برنامه‌ریزی‌ کرده‌ایم تا روزانه یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان بورس را در نمایشگاه داشته باشیم.

به گفته صالح سپاسدار مسئول اجرایی نمایشگاه صنعت مالی این نمایشگاه با رویکرد فرهنگسازی و افزایش سواد مالی برگزار می‌شود. این نمایشگاه رکورد بزرگترین رویداد صنعت مالی در داخل کشور را دارد و در خاورمیانه هم بزرگترین رویداد صنعت مالی به حساب می‌آید. نمایشگاه صنعت مالی از تاریخ ۱۶ خرداد به مدت چهار روز تا ۱۹ خرداد در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=70564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.