• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

برنامه‌ریزی بلندمدت فولاد مبارکه برای پیاده‌سازی تحول دیجیتال

  • کد خبر : 63172
  • 05 بهمن 1401 - 16:58
برنامه‌ریزی بلندمدت فولاد مبارکه برای پیاده‌سازی تحول دیجیتال

مدیر سیستم‌ها و فناوری اطلاعات فولاد مبارکه گفت: برنامه‌ریزی بلند مدتی برای به نتیجه رسیدن تحول دیجیتال در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  ایراسین، امیر گودرزی مدیر سیستم‌ها و فناوری اطلاعات فولاد مبارکه در آیین اختتامیه ششمین دوره از ارزیابی ملی دیجیتال در گفتگو با خبرنگار ایراسین در مورد پیشتازی این شرکت در ششمین دوره از ارزیابی ملی دیجیتال گفت: فولاد مبارکه امسال برای دومین بار، در این ارزیابی‌ همه‌جانبه در حوزه تحول دیجیتال شرکت کرد و توانست جایزه برنزین سطح یک زندگی دیجیتال را کسب کند. این در حالی است که روند تحول دیجیتال از سال ۹۹ آغاز و در سال بعد جدی‌تر شد که در ادامه با به‌کارگیری مشاوره‌های داخلی و خارجی، تحول دیجیتال فولاد مبارکه در چهار پیلار طرح‌ریزی شد.

گودرزی تصریح کرد: در حال حاضر برنامه‌های مختلفی در زمینه تحول دیجیتال در حال اجرا است همچنین با توجه به اینکه از اولین مجموعه‌هایی هستیم که به حوزه تحول دیجیتال ورود کرده‌ایم با چالش هایی روبرو بوده ایم اما اکنون تحول دیجیتال به یک الزام در صنعت فولاد تبدیل شده و فولاد مبارکه نیز برای این موضوع اهمیت زیادی قائل است، به همین خاطر برنامه‌ریزی بلند مدتی در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر سیستم‌ها و فناوری اطلاعات فولاد مبارکه همچنین درباره ارزیابی دیجیتال عنوان کرد: تحول دیجیتال یک اصل است و برپایی این ارزیابی به عنوان وسیله‌ای برای کمک به سنجش شرکت‌ها و مقایسه با رقبا، شناخت نقاط ضعف و قوت، بسیار حائز اهمیت است که این کار می‌تواند ارزش افزوده مناسبی برای مشتریان، سهامداران، ذی‌نفعان و کل جامعه به ارمغان بیاورد.

شایان ذکر است؛ شرکت فولاد مبارکه اصفهان موفق شد تندیس برنزین سطح یک زبدگی دیجیتال را در این دوره از ارزیابی ملی دیجیتال به خود اختصاص دهد. همچنین شرکت‌های ایریسا و فولاد هرمزگان نیز در ششمین دوره از ارزیابی ملی دیجیتال موفق به کسب جایزه شدند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=63172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.