• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

برای چابکی سازمان، مسیرها را اصلاح می کنیم

  • کد خبر : 62507
  • 26 دی 1401 - 18:14
برای چابکی سازمان، مسیرها را اصلاح می کنیم

جلسه معارفه آرش شفیعی، سرپرست معاونت سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت با حضور مهرداد تولاییان عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری، حمیدرضا رضائی مدیر حوزه مدیرعامل، مدیران و مسئولین حوزه سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت ۲۶ دی ماه برگزار شد.

تولاییان در این جلسه با بیان این که جلسات حوزه سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت با مجموعه بهره برداری باید مستمر و مبتنی بر مباحث عمیق باشد گفت: لازم است حوزه سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت، قوانین و دستورالعمل ها را به صورت درست و واضح به مجموعه بهره برداری اطلاع رسانی کند.
عضو هیات مدیره شرکت با بیان این که در تصمیم های مدیریتی هیچگاه جنبه های صرفا سیاه و سفید وجود ندارد افزود: مدیران اغلب در مباحثی تصمیم گیری می کنند که جنبه های سیاه تا سفید در آن نمایان است بنابراین مدیران باید با تشخیص درست، تصمیم های مناسبی اتخاذ کنند.
رضائی نیز گفت: از معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت شرکت با کوله باری از رهیافت ها و تجربه های گران بها در مسئولیت های مختلف، انتظار می رود مباحث مرتبط با نیروی انسانی را بیش از پیش به  روز رسانی و هدفمند کند.
وی افزود: معاون جدید سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت شرکت با رویکرد مناسب، تجربه، دانش و ویژگی های شخصیتی که دارد برای همه همکاران در بخش های مختلف مقبول بوده که موجبات هم افزایی بیشتر را میسر خواهد ساخت.
مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای شرکت گفت: با توجه به شرایط پیش رو منابع انسانی و بازنشستگی تعداد کثیری از مدیران و متخصصان، بحث جانشین پروری در شرکت مغفول واقع شده که لازم و ضروری است به بخش جانشین پروری در سازمان بیشتر پرداخته شود.
آرش شفیعی نیز در این جلسه، حل و فصل مباحث مرتبط با نیروی انسانی شرکت را وظیفه حوزه سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی و تلاش می کنیم مدیران سایر حوزه ها به ویژه حوزه بهره برداری با کمترین درگیری با مباحث نیروی انسانی و با آسودگی خاطر به امر تولید، تعمیرات و توسعه محصولات بپردازند.
معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت به روز رسانی و اصلاح آیین نامه ها، دستورالعمل ها را موجب تسهیل امور سازمانی دانست و گفت: برای چابک تر شدن سازمان، مسیرها را اصلاح خواهیم کرد چرا که مسیرهای غیر ضروری باعث معطل و بعضا معلق شدن امور سازمانی می شود.
شفیعی تاکید کرد: تمام بخش ها، قسمت ها و مدیریت های حوزه سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت به صورت هماهنگ و هم افزا در جهت رفاه، آسایش و نشاط کارگران و خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان، تلاش خواهند کرد.
در این جلسه مدیران و سرپرست های حوزه سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت نیز ضمن بیان نقطه نظرات خود بر همدلی، هم افزایی و اتحاد این حوزه تاکید کردند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=62507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.