• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

با همکاری شهرداری ها، اجرای پویش «چگونه خانه دار شویم؟» در تمامی شهرهای استان در سال ۱۴۰۰ تداوم دارد

  • کد خبر : 13587
  • 07 اردیبهشت 1400 - 12:26
با همکاری شهرداری ها، اجرای پویش «چگونه خانه دار شویم؟» در تمامی شهرهای استان در سال ۱۴۰۰ تداوم دارد

جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان از تداوم اجرای پویش «چگونه خانه دار شویم؟» در سال ۱۴۰۰ درتمامی شهرهای استان با همکاری شهرداری ها خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، گفت: جلال الدین سلیمی با بیان این خبر گفت: مدیریت شعب استان کردستان در سال ۹۹ توانست با اجرای پویش «چگونه خانه دار شویم؟» ضمن معرفی راههای خانه دار شدن با استفاده از تسهیلات بانک مسکن به شهروندان کردستانی، با انعقاد تفاهم نامه با شهرداریها و تخصیص یکصد سازه تبلیغاتی به بانک مسکن، گامهای موثری را در جهت توسعه و رونق بخش مسکن بویژه احیای بافتهای ناکارآمد و فرسوده شهری بردارد.
وی ضمن تقدیر از همکاری و همراهی مدیر کل امور شهری استانداری کردستان و شهرداران استان در اجرای این پویش، درخصوص اجرای پویش در سال۱۴۰۰ گفت: در سال۱۴۰۰ نیز با توجه به تفاهم نامه بانک مکسن با شهرداریهای استان، پویش «چگونه خانه دار شویم؟» در تمامی شهرهای استان و با ارائه خدمت به شهروندان در تمامی شهرداریها اجرا می شود.
سلیمی به جزئیات اجرای این طرح پرداخت و اظهار داشت: این طرح از ابتدای مهرماه سال ۹۹ آغاز شده و با اهدافی همچون معرفی انواع خدمات و تسهیلات بانک مسکن به گروه های مختلف جامعه هدف و کمک به خانه دار ساختن شهروندان کردستانی خصوصا اقشار کم درآمد در سال ۱۴۰۰ تداوم می یابد.
مدیر شعب کردستان درخصوص چگونگی اجرای پویش در شهرهای استان گفت: پویش چگونه خانه دار شویم؟ با اطلاع رسانی راههای خانه دار شدن از طریق تبلیغات محیطی و فضای مجازی اجرا می شود که شهروندان کردستانی اطلاعات بیشتر درخصوص تسهیلات بانک مسکن موضوع این پویش را از سامانه طراحی شده به تارنمای اینترنتی https://www.bank-maskan.ir/khaneh و مراجعه حضوری به شعب بانک مسکن کسب کنند.
وی درخصوص اجرای پویش در شهرهای جدید التاسیس و زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت ابراز داشت: در شهرهای جدیدالتاسیس که به تازگی شهر شده و سیمای شهری آن از بافت روستایی خارج نشده است، نبود اسناد مالکیت و به تبع آن عدم اخذ مجوز و پروانه ساخت باعث می‌شود بانک مسکن نتواند به رسالت اصلی خود مبنی بر صاحبخانه کردن افراد ساکن در این شهرها عمل کند.
مدیر شعب بانک مسکن کردستان یادآور شد: با اجرای پویش استانی «چگونه خانه دار شویم؟» ، هر کدام از ساکنین این شهرها می‌توانند پس از اخذ سند مالکیت از تسهیلات بانک مسکن برای ساخت و ساز واحد مسکونی همانند سایر شهرهای استان از ۱۲۰ میلیون تومان تا ۲۵۰ میلیون تومان بهره‌مند شوند.
سلیمی به تشریح آمار تسهیلات پرداختی در بخش بافت فرسوده پرداخت و افزود: بانک مسکن در حوزه احیای بافتهای فرسوده و ناکارآمد شهری تاکنون هزار و ۹۷۳ واحد برای استان کردستان سهمیه تخصیص داده است که از این تعداد تاکنون هزارو ۶۵۰ واحد با بانک انعقاد قرارداد بسته اند که در سال ۱۴۰۰ نیز بانک مسکن آماده پرداخت تسهیلات به شهروندان کردستانی در جهت احیای یافتهای فرسوده و ناکارآمد می باشد.
سلیمی در ادامه حضور کارشناسان بانک مسکن در میز خدمت ادارات کل و شهرداری های استان در جهت معرفی پویش و مشاوره تسهیلات بانک مسکن به کارکنان و مراجعین را به عنوان مهمترین محور برنامه های پویش «چگونه خانه دار شویم» در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=13587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.