• امروز : جمعه - ۱ تیر - ۱۴۰۳
0

با قابلیت FlexZone  در یخچال‌های سامسونگ آشنا شوید؛ رمز و راز تازگی

  • کد خبر : 90286
  • 23 خرداد 1403 - 11:33
با قابلیت FlexZone  در یخچال‌های سامسونگ آشنا شوید؛ رمز و راز تازگی

همیشه بعد از خرید اقلام خوراکی روزانه، تصمیم‌گیری درباره اینکه هر ماده غذایی باید در چه قسمتی از یخچال یا فریزر قرار بگیرد، به یک چالش جالب توجه تبدیل می‌شود. اینکه بطری‌ها و شیشه‌های نوشیدنی، میوه‌ها، گوشت، مرغ و سایر خوراکی‌ها باید در کدام بخش و با چه دمایی خنک‌ شوند، نیازمند فضایی مناسب و البته انعطاف‌پذیر است. هر کدام از این مواد غذایی، به دمای خاصی برای نگهداری نیاز دارند تا طراوت و کیفیت اولیه خود را حفظ کنند.

سامسونگ برای حل همیشگی این چالش، قابلیت FlexZone را به عنوان قفسه منعطف در یخچال‌های خود ارائه کرده است. این فضای ذخیره‌سازی تغییرپذیر با امکان تنظیم دما به صورت جداگانه، به شما اجازه می‌دهد میزان سرمای بخشی از فضای یخچال را متناسب با اقلام درون آن تنظیم کنید و از تازگی و ماندگاری خوراکی‌ها و مواد غذایی برای مدت طولانی‌تری لذت ببرید.

شما انتخاب کنید

زمانی که برای یک ماده غذایی بخصوص، سرمای یخچال کافی نیست و همین طور دمای بسیار پایین فریزر باعث یخ‌زدگی و کاهش کیفیت می‌شود، استفاده از قفسه‌ای که بتوان دمای آن را به دلخواه تنظیم کرد تا کیفیت اقلام خوراکی درون آن به خوبی حفظ شود، انتخابی ایده‌آل است. محفظه FlexZone در یخچال‌های هوشمند سامسونگ، به کمک شما آمده تا بتوانید با گزینه‌های متنوع آن، همیشه میوه‌ها و سبزیجات تازه مصرف کنید، در روزهای گرم تابستانی از نوشیدنی خنک و دلچسب خود لذت ببرید و دسرهای خوشمزه را به دور از یخ زدن برای روزهای بعد نگه دارید.

FlexZone دارای سیستم تنظیم دما و خنک‌کنندگی مجزا نسبت به سایر بخش‌های یخچال و فریزر است و به صورت جداگانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. انعطاف‌پذیری دما در این قفسه‌ها، اجازه می‌دهد تمامی اقلام سبد خرید خود را در دمای مطلوب به شکلی بهینه و کارآمد خنک کنید. سازگاری FlexZone با نیاز هر نوع ماده غذایی، از یخ زدن نوشیدنی‌ها و لبنیات، فاسد شدن گوشت‌ها و همچنین تغییر طعم سایر خوراکی‌ها جلوگیری کرده و آنها را همیشه تازه و باطراوت نگه می‌دارد.

از یخچال تا فریزر

برای بهره‌مندی از فضای مخصوص FlexZone، فقط کافیست بر اساس نیاز خود و اقلامی که درون آن می‌چینید، مناسب‌ترین دمای ممکن را انتخاب کنید تا بدون تغییر دمای کلی یخچال و تاثیر گذاشتن روی سایر خوراکی‌ها و غذاها، همه چیز به شکلی ایده‌آل نگهداری شود. این قفسه دارای ۵ حالت دمایی (FlexZone Modes) متفاوت است که متناسب با اقلام درون آن به صورت زیر تنظیم می‌شود:

  • فریزر (Freeze): فریزر کامل برای نگهداری طولانی‌مدت مواد غذایی یخ‌زده.
  • فریزر کم‌دما (Soft Freezer): فریزر با دمای کمتر برای نگهداری کوتاه‌مدت مواد غذایی یخ‌زده.
  • گوشت و ماهی (Meat & Fish): خنک‌کنندگی مخصوص نگهداری انواع گوشت و ماهی.
  • نوشیدنی (Beverage): خنک‌کنندگی مخصوص نگهداری انواع نوشیدنی.
  • یخچال (Fridge): خنک‌کنندگی عادی یخچال برای تازه نگه داشتن انواع مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات.

ویژگی‌های کاربردی FlexZone، در کنار حفظ تازگی و طراوت همیشگی مواد غذایی، به صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز کمک می‌کند. با تنظیم دمای مناسب قفسه‌ها، می‌توانید از اتلاف انرژی و افزایش هزینه‌های برق جلوگیری کنید. از آن جایی که دمای این بخش به صورت جداگانه تنظیم می‌شود، تداخلی در عملکرد کلی یخچال ایجاد نمی‌کند و کارکرد کلی دستگاه را به شکلی بهینه ارتقا می‌دهد. قفسه‌های منعطف در یخچال‌های هوشمند سامسونگ، راه‌حلی ایده‌آل برای خانواده‌های مدرن با نیازهای غذایی متنوع هستند. اگر سلامتی جزو اولویت‌های تغذیه‌ای شما است، این قابلیت کاربردی، راحتی و آسودگی بیشتری را برای شما و تک تک اعضای خانواده فراهم خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=90286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.