به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در شیوهنامه تشکیل این کمیته، تعیین و تغییرات مورد نیاز در محصولات و خدمات موجود یا جدید قابل ارائه در سبد خدمات بانکداری شرکتی، تخفیفات و ترجیهات ارائه خدمات، تسهیلات و تعهدات مربوط به بانکداری شرکتی، اخذ و بررسی گزارش عملکرد بانکداری شرکتی و ارائه راهکارهای بهبود عملکرد، اولویت بندی ایجاد یا تغییر سرویسها و خدمات بانکداری شرکتی در بانک، تعیین زیرساختها و نیازمندیهای بانکداری شرکتی و پیگیری از واحدهای ذیربط تا حصول نتیجه و تعیین واحدهای منتخب برای ارائه و توسعه خدمات بانکداری شرکتی از وظایف این کمیته است.
مدیریت امور استانها و بازاریابی رئیس این کمیته و اداره کل بازاریابی و توسعه بازار عضو و دبیر و ادارات کل حسابداری و امور سهام، تامین و نظارت بر سامانه های نرم افزاری، اعتبارات، مدیریت ریسک و مدیریت شعب استانهای اصفهان، فارس و مناطق غرب و شرق تهران به عنوان اعضا این کمیته معرفی شدند.
همچنین، شعب شهید بهشتی منطقه شرق تهران، میرزای شیرازی، ملاصدرا در منطقه غرب تهران و شعبه مرکزی اصفهان به عنوان شعب پایلوت برای راه اندازی بانکداری شرکتی تعیین شده و مصوبات این کمیته پس از تصویب در هیات مدیره، توسط دبیرخانه برای اجرا به واحدهای ذیربط ارجاع میشود .
با تصویب هیات مدیره،کمیته راهبری بانکداری شرکتی در پست بانک ایران تشکیل شد
هیات مدیره پست بانک ایران با هدف تکمیل سبد خدمات بانکی و پیاده سازی بانکداری شرکتی برای تامین نیازها و جلب رضایتمندی مشتریان حقوقی با تشکیل « کمیته راهبری بانکداری شرکتی» موافقت کرد.