• امروز : پنج شنبه - ۱۶ اسفند - ۱۴۰۳
0

بانک پاسارگاد در سالی که گذشت؛ روایتی از افتخارآفرینی و پیشتازی

  • کد خبر : 102937
  • 15 اسفند 1403 - 9:36
بانک پاسارگاد در سالی که گذشت؛ روایتی از افتخارآفرینی و پیشتازی

سال ۱۴۰۳ برای بانک پاسارگاد، سالی سرشار از افتخار و بالندگی بود. سالی که در آن، در عرصه‌های گوناگون از مسئولیت‌های اجتماعی گرفته تا برندینگ و خدمات الکترونیک، خوش درخشید و نام خود را به‌عنوان یکی از برترین‌های نظام بانکی جهان، جاودانه ساخت.

در سال۱۴۰۳ بانک پاسارگاد نه تنها در عرصه اقتصاد، که در عرصه اجتماعی نیز نقشی پررنگ ایفا کرد. دریافت تندیس و لوح مسئولیت‌های اجتماعی از سازمان یونسکو، گواهی روشن بر این مدعاست. این افتخار، که به پاس تلاش‌های بی‌وقفه بانک در راستای ایفای نقش مؤثر در جامعه و حمایت از پروژه‌های عام‌المنفعه به آن تعلق گرفت، نشان داد که بانک پاسارگاد، فراتر از یک نهاد اقتصادی، همواره به مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز پایبند بوده است.
در عرصه بین‌المللی نیز، بانک پاسارگاد با کسب رتبه ۲۱۸ در رتبه‌بندی ۵۰۰ برند بانکی برتر جهان (TOP 500 Banking Brands) در سال ۲۰۲۴ میلادی، به‌عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در این فهرست معتبر، افتخاری بزرگ برای کشور به ارمغان آورد. این موفقیت که توسط نشریه معتبر بنکر اعلام شده، نشان از جایگاه رفیع بانک پاسارگاد در میان برترین بانک‌های جهان و اعتماد بین‌المللی به این برند ایرانی است. علاوه بر این، بانک پاسارگاد با کسب رتبه ۱۶۲ در میان ۱۰۰۰ بانک برتر جهان، بار دیگر توانمندی و شایستگی خود را در عرصه بین‌المللی به اثبات رساند و نام ایران را در میان برترین بانک‌های جهان سربلند کرد. اما این تنها دستاورد‌های پاسارگاد نبود. کسب استاندارد و جایزه بین‌المللی برترین شبکه بانکی معتبر و خلاق در ارائه خدمات الکترونیکی بانکی از سوی اتحادیه اروپا، نشان داد که این بانک در عرصه فناوری و نوآوری نیز همواره پیشتاز بوده است.
در عرصه ملی نیز، بانک پاسارگاد با کسب افتخارات متعدد از جمله: نشان ملی حکمت و انتخاب مدیرعامل بانک به‌عنوان یکی از رهبران اقتصادی موفق کشور در جشنواره ملی حکمت، نشان ۵ ستاره مدیریت، لوح زرین و تندیس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین، تندیس سفیر اقتصاد از مجمع جهانی دیپلماسی برند و انتخاب به‌عنوان محبوب‌ترین برند بانکی کشور در یازدهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان در هر سه گروه خدمات بانکی، بار دیگر توان‌مندی و برتری خود را در میان بانک‌های کشور به اثبات رساند. همچنین، کسب تندیس زرین جشنواره ملی صنعت سلامت محور، نشان زرین برترین روابط عمومی دانش محور و نوآور در صنعت بانکداری ایران در اجلاس اعتماد مشتریان، نشان ملی اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری در اجلاس اعتماد مشتریان، تندیس زرین پانزدهمین دوره جایزه مالی ایران و کسب نشان مدیریت روابط‌عمومی و مدال روابط‌عمومی خلاق، از بیست‌و‌یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌‌عمومی ایران، از دیگر افتخارات بانک پاسارگاد در سال ۱۴۰۳ بود.
چه زیباست پایان این روایت، با این امید که بانک پاسارگاد، همواره در مسیر پیشرفت و تعالی گام بردارد و افتخارات بیشتری را برای ایران و ایرانیان به ارمغان آورد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=102937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.