• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

بانک مهر ایران به مددجویان بنیاد برکت ۱۲۵هزار فقره تسهیلات پرداخت کرد

  • کد خبر : 14937
  • 29 اردیبهشت 1400 - 15:56
بانک مهر ایران به مددجویان بنیاد برکت ۱۲۵هزار فقره تسهیلات پرداخت کرد

بانک مهر ایران در چارچوب همکاری با بنیاد برکت ۱۲۵هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۲۱هزار میلیارد ریال به مددجویان این بنیاد پرداخت کرده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، جشنواره «فصل همدلی و برکت» با اخباری در حوزه ایجاد اشتغال در مناطق کم‌برخوردار کشور با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، مدیران ۱۰ بانک و نهاد مالی کشور از جمله حسن تلیکانی عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران، مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی دیگر از معاونان و مسئولان ستاد اجرایی، برگزار شد.
بانک مهر ایران همکاری گسترده‌ای با نهادهای حمایتی از جمله بنیاد برکت داشته و تا کنون در چارچوب همکاری با بنیاد برکت ۱۲۵هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان این بنیاد پرداخت کرده که ارزش آن به ۲۱هزار میلیارد ریال می‌رسد.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ۲۲۰ هزار شغل در سال ۱۳۹۹ ایجاد کرده است. بخش عمده‌ای از ۱۲۵هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه‌ای که بانک مهر ایران به مددجویان بنیاد برکت پرداخت کرده مربوط به سال ۱۳۹۹ است و از این رو بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور نقش قابل توجهی در این موفقیت داشته است.
گفتنی است در این مراسم از ۸۵ هزار طرح با ۲۲۰ هزار شغل ایجاد شده در سال ۱۳۹۹ بهره‌برداری شد ۱۰هزار میلیارد تومان برای این طرح‌ها در بنیاد برکت سرمایهگذاری شده است. عملیات اجرایی ایجاد ۲۷۰ هزار شغل جدید برکت در مناطق محروم کشور در سال ۱۴۰۰ نیز آغاز شد که برای این مهم ۱۳هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام و امضای تفاهمنامه با ۱۰ بانک و نهاد مالی سرمایه‌گذاری می‌شود.
بنیاد برکت تاکنون توانسته ۳۳۸هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در مناطق محروم و روستایی کشور ایجاد کند و ۷۷۰۳ روستا را تحت پوشش فعالیتهای خود قرار دهد.
در ادامه این مراسم تفاهم‌نامه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با صندوق‌ها و بانک‌های مختلف از جمله بانک مهر ایران برای ایجاد ۲۷۰ هزار شغل در سال ۱۴۰۰ امضا شد.
بانک مهر ایران تا کنون همکاری سازنده‌ای با بنیاد برکت داشته و پرداخت تعداد قابل توجهی تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی این بانک کمک مؤثری به ایجاد اشتغال از سوی این بنیاد کرده است. در سال جاری و با عنایت به تفاهم‌نامه یاد شده نیز تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی از سوی بانک مهر ایران استمرار خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=14937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.