• امروز : پنج شنبه - ۲ اسفند - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

2

بانک ملی ایران برنده جایزه مشتری مداری در جشنواره ملی معیار شد

  • کد خبر : 101958
  • 28 بهمن 1403 - 18:33
بانک ملی ایران برنده جایزه مشتری مداری در جشنواره ملی معیار شد

در مراسم اختتامیه نخستین دوره جشنواره ملی معیار که به‌منظور تجلیل از برندهای توانمند ملی در حوزه‌های نوآوری، مسئولیت اجتماعی، کارآفرینی و مشتری مداری برگزار شد، بانک ملی ایران موفق به کسب جایزه مشتری مداری شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این افتخار بزرگ به‌دلیل عملکرد برجسته این بانک در زمینه توجه ویژه به نیازهای مشتریان و تلاش برای ارائه خدمات مالی نوآورانه و کارآمد در شرایط دشوار اقتصادی به این بانک تعلق گرفت.

جشنواره ملی معیار که بهمن‌ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، با حضور مدیران بخش دولتی و خصوصی، نمایندگان مجلس و صاحب‌نظران اقتصادی از سراسر کشور، به شناسایی و تقدیر از برندهای توانمند در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی پرداخت. 

این جشنواره فرصت مناسبی بود برای معرفی سازمان‌ها و کسب‌وکارهایی که با ارائه خدمات با کیفیت و نوآوری در رویکردهای اقتصادی و اجتماعی در راستای توسعه و پیشرفت کشور گام برداشته‌اند.

بانک ملی ایران که با یک قرن سابقه درخشان در صنعت بانکداری کشور، همواره به‌عنوان پیشرو در عرصه مشتری مداری شناخته شده، در این رویداد به‌خاطر ارائه خدمات مالی نوآورانه و تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی، مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=101958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.