• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

بانک رفاه کارگران هفتمین شرکت برتر ایران

  • کد خبر : 10904
  • 23 اسفند 1399 - 16:44
بانک رفاه کارگران هفتمین شرکت برتر ایران

بر اساس اعلام نظر دبیرخانه همایش شرکت های برتر ایران در سازمان مدیریت صنعتی، بانک رفاه کارگران توانست با کسب رتبه ۷ از نظر شاخص فروش، در ردیف ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گیرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، سازمان ‌مدیریت ‌صنعتی ایران از سال ۱۳۷۷ رتبه ‌بندی شرکت های برتر ایران را هر ساله انجام داده است. این رتبه بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارایه می‌دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.
فهرست صد شرکت برتر، مجموعه ای متعلق به شرکت های بزرگ ایرانی است. در فهرست صد شرکت برتر ایران، به این دلیل که نگاه کلان ملی در شکل گیری این فهرست مورد نظر سازمان مدیریت صنعتی بوده، بر روی شناسایی آرایش بنگاه های بزرگ کشور در کنار یکدیگر تمرکز شده است.
سال ۹۸ نیز همچون سال های گذشته این رتبه بندی برگزار شد و بانک رفاه کارگران موفق شد در ردیف ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گیرد. نگاهی به کارنامه این بانک نشان می دهد، دامنه فعالیت هایش به عنوان بانکی اجتماعی بسیار گسترده است، اگر چه خدمات دهی مناسب به بازنشستگان، مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی و کارگران کشور نقش این بانک را در حوزه اجتماعی پر رنگ تر کرده است اما آمارها و عملکرد آن نشان می دهد که در حوزه تولید و پرداخت تسهیلات به واحدهای اقتصادی کشور، کمک به اشتغال زایی در مناطق محروم و حوزه مسئولیت اجتماعی نیز حضوری مؤثر دارد.
در دوران شیوع ویروس کرونا نیز نام بانک رفاه کارگران به فراوانی تکرار شد. این بانک سال هاست که با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و فعالان حوزه سلامت، تعامل و همکاری دارد. با ارائه خدمات مطلوبی همچون مشارکت در تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی، اهدای آمبولانس به بیمارستان ها، پرداخت تسهیلات به اعضای کادر درمان و … تلاش کرد تا همگام با پیش قراولان مبارزه با این بیماری در خدمت هم وطنان باشد. بنابراین بررسی عملکرد این بانک و کارنامه فعالیت‌های آن نشان از بانکی توانمند می‌دهد که نتیجه رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی در سال ۹۸ و کسب رتبه ۷ در بین شرکت های برتر کشور، گواهی بر این مدعاست.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=10904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.