• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

3

بانک توسعه تعاون در جایگاه پنجمین بانک پذیرنده تراکنش‌های الکترونیکی کارتخوان

  • کد خبر : 31175
  • 08 آذر 1400 - 16:14
بانک توسعه تعاون در جایگاه پنجمین بانک پذیرنده تراکنش‌های الکترونیکی کارتخوان

بر اساس رتبه‌بندی اعلام شده توسط شرکت شاپرک، بانک توسعه تعاون پنجمین بانکی است که در حوزه خدمات پذیرندگی ابزارهای پذیرش الکترونیکی کارتخوان به مشتریان و فعالان اقتصادی، خدمات پرداخت الکترونیکی ارائه می‌دهد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، توسعه خدمات بانکداری و پرداخت الکترونیکی یکی از مزیت‌های هر بانک برای مشتریان است؛ بانک‌های پیشرو در جهان و ایران همواره سعی دارند با افزایش و گسترش خدمات الکترونیکی، تبادلات پولی مشتریان خود و سایر فعالان اقتصادی را تسهیل و تسریع کنند و حوزه خدمات خود را از واسطه‌گری مالی فراتر ببرند.
بانک توسعه تعاون نیز با درک اهمیت و ضرورت گسترش و تقویت این خدمات همواره تلاش دارد دامنه و عمق خدمات الکترونیکی خود را افزایش دهد. گواه این تلاش‌ها که به طور مستمر از سوی مدیرعامل بانک نیز مورد تأکید قرار دارد این است که بانک توسعه تعاون اگرچه در زمره بانک‌های تخصصی با رسالت حمایت از تعاونگران به شمار می رود اما از ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی همتراز با استانداردهای روز غافل نبوده و نیست. این بانک جوان با وجود عمر نه چندان طولانی و زمینه فعالیت تخصصی، توانسته است در رتبه‌بندی بانک‌های کشور، از منظر ارائه خدمات بانکداری و تراکنش های غیرحضوری جایگاه قابل توجهی کسب کند.
بر اساس بولتن اقتصادی شاپرک، بانک توسعه تعاون توانسته است به مدد مشتری‌مداری و ارائه خدمات مناسب و بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، در رتبه‌بندی اعلام شده بانکهای کشور در شهریور ماه سال جاری، بالاتر از بسیاری از بانک‌های باسابقه‌تر و عمومی کشور قرار گیرد تا جایی که بر اساس رتبه‌بندی اعلام شده توسط شرکت شاپرک در بولتن شهریورماه، بر اساس شاخص هیرشمن بانک توسعه تعاون پنجمین بانکی است که در حوزه خدمات پذیرندگی هر یک از ابزارهای پذیرش الکترونیکی به مشتریان و فعالان اقتصادی، خدمات پذیرندگی در حوزه ابزار کارتخوان ارائه می‌دهد.
گفتنی است بر اساس شاخص هیرشمن، این رتبه بر اساس نسبت میان کارت و شاخص پذیرندگی محاسبه می شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=31175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.