• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

بانک‌ها به کمک صنعت بیایند/ صنعت متکی به نفت آسیب زا خواهد بود

  • کد خبر : 2352
  • 21 آبان 1399 - 8:27
بانک‌ها به کمک صنعت بیایند/ صنعت متکی به نفت آسیب زا خواهد بود

رشت- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر تلاش نمایندگان برای رفع مشکلات بخش صنعت، گفت: صنعتی که متکی به نفت باشد آسیب زا است و باید این وابستگی را کاهش داد.

سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره بر ضرورت حمایت بانک‌های تخصصی از صنعت، اظهار کرد: بانک‌ها می‌توانند در قبال سود تسهیلات برای حل مشکلات حوزه صنعت گام‌های مؤثری بردارند.
وی با تاکید بر تلاش نمایندگان مجلس یازدهم برای رفع مشکلات صنعت استان گیلان، گفت: برنامه دشمنان داخلی و خارجی تضعیف حوزه صنعت است اما ما با قدرت پای کار بوده و اجازه نخواهیم داد تا خللی در روند توسعه صنعت ایجاد شود.
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه صنعت متکی به نفت، آسیب‌زا است و نباید صنعت را به نفت وابسته کرد، گفت: کشور با ضعف نظارتی دست و پنجه نرم می‌کند لذا تقویت نظارت یکی از راه‌های گشایش مشکلات کشور است.
آقازاده با اشاره به اینکه بانک‌ها منشأ کارهای خوبی در حوزه صنعت می‌توانند باشند، بیان کرد: بازار صنعت باید قدرت جذب سرمایه بیشتری داشته باشد تا کمبودها را جبران کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس صنعت را یکی از عوامل محرکه اقتصاد دانست و افزود: پویایی صنعت منجر به پویایی اقتصاد و رونق اشتغال و پویایی جوانان خواهد بود، لذا با تلاش برای جبران کمبودها باید در مسیر پویایی صنعت گام‌های مؤثری برداشته شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=2352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.