• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

بانوی یزدی برنده جایزه ویژه باشگاه مشتریان بانک پارسیان شد

  • کد خبر : 30335
  • 30 آبان 1400 - 10:20
بانوی یزدی برنده جایزه ویژه باشگاه مشتریان بانک پارسیان شد

آیین تقدیر و اهدای جایزه ویژه ۲۰۰ میلیون ریالی برنده خوش‌شانس باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار و این جایزه به نجمه محمودی پندری از استان یزد اعطا شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، لیلا آهسته، رئیس اداره تبلیغات و تشریفات بانک پارسیان در این مراسم‌ که روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه در محل شعبه یزد برگزار شد، گفت: بانک پارسیان از تاریخ ۲۶ شهریور ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون بیست سال از فعالیت ارزشمند و مؤثر این بانک می‌گذرد.
وی در همین راستا افزود: بانک پارسیان به مناسبت بیستمین سالگرد تأسیس این بانک و به‌پاس اعتماد مشتریان خود در این سال‌ها، بین مشتریانی که دربازِه زمانی ۲۵ لغایت ۳۱ شهریورماه در باشگاه مشتریان بانک پارسیان ثبت‌نام یا حداقل یک‌بار طی این مدت به این باشگاه واردشده بودند، قرعه‌کشی کرد که برنده خوش‌شانس جایزه ویژه‌این دوره به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، «نجمه محمودی پندری» از مشتریان بانک پارسیان استان یزد بود.
آهسته خاطرنشان کرد: علاوه بر این به ۲۰ نفر از مشتریانی که صفحه اینستاگرام بانک یا صفحه اینستاگرام باشگاه مشتریان بانک پارسیان را دنبال کرده بودند، به قید قرعه، به هر نفر ۲۰ میلیون ریال جایزه اعطا شد.
سید جمال‌الدین مرتضوی، دبیر دبیرخانه باشگاه مشتریان بانک پارسیان نیز در این مراسم با اشاره به قرعه‌کشی برندگان این مناسبت در هفتم مهرماه سال جاری، خاطرنشان کرد: خانم «نجمه محمودی پندری» برنده خوش‌شانس یزدی در روز سی‌ام مهرماه یعنی یک روز مانده به پایان بازه قرعه‌کشی به صفحه باشگاه مشتریان بانک پارسیان مراجعه و ثبت‌نام کرده بود.
وی همچنین گفت: باشگاه‌ مشتریان بانک پارسیان به‌پاس اعتماد مشتریان خود به آن‌ها جوایز ویژه‌ای اعطا می‌کند که ازجمله این جوایز را می‌توان کارت‌های اعتباری، امکان استفاده از صندوق امانات، انواع بیمه‌ها و ارائه تخفیفات شرکاء تجاری این بانک نام برد.
وی افزود: علاوه بر این جوایز، کمپین‌ها و قرعه‌کشی‌های متنوعی نیز در طی سال برگزار می‌شود.
نجمه محمودی برنده جایزه ویژه باشگاه مشتریان بانک پارسیان که دریکی از واحدهای صنعتی سیم و کابل استان یزد شاغل است، در حاشیه این مراسم که با حضور نمایندگان مرتبط این بانک و «معصومه اسماعیلی» رئیس شعبه یزد و جمعی از کارکنان و مشتریان این بانک برگزار شد، گفت: هنوز باور برنده شدن این جایزه برایم سخت است.
وی که از طریق پیامک با باشگاه مشتریان بانک پارسیان آشنا و در آن عضو شده است، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۲ تاکنون از خدمات این بانک به‌ویژه خدمات الکترونیکی آن استفاده می‌کنم و بسیار از آن رضایت دارم.
محمودی بابیان این‌که تاکنون مشکلی در دریافت خدمات از این بانک نداشته‌ است، افزود: قطعاً اخلاق و رفتار خوب کارکنان بانک پارسیان با مشتریان از شاخصه‌های خوب این بانک علاوه بر خدمات مطلوب بانکی آن است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=30335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.