• امروز : چهارشنبه - ۱ اسفند - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

1

بازریابی هوشمندانه؛ کلید موفقیت در عصر بانکداری دیجیتال

  • کد خبر : 101915
  • 27 بهمن 1403 - 16:56
بازریابی هوشمندانه؛ کلید موفقیت در عصر بانکداری دیجیتال

قائم‌مقام بانک سینا رقابت در عرصه بانکداری دیجیتال را متاثر از مشتری محوری و بازاریابی هوشمندانه دانست.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، چنگیزمروج، قائم‌مقام بانک سینا، در همایش معاونت بانکداری با تبیین استراتژی‌های بانک در نظام بازاریابی گفت: صنعت بانکداری به دلیل تقاضای مشتریان برای محصولات جدید و متنوع دچار تحولات قابل‌توجهی شده است و بازاریابی هوشمندانه مسیر موفقیت در عرصه دیجیتال را تسهیل می‌کند.

مروج با بیان اینکه بانک به کارکنان توانا نیازمند است، تصریح کرد: مهمترین خصلت اولیه کارکنان توانا این است که یاددهنده و یادگیرنده خوبی باشند تا در مسیر دیجیتالی شدن با تکیه بر توان و دانش خود دیگر کارکنان را همراهی کنند.

قائم‌مقام بانک سینا تصریح کرد: تغییر شیوه مدیریت از محصول محوری به مشتری محوری، مدیریت بهینه سبد مشتریان، تمرکز بر طراحی محصولات با در نظر گرفتن نیازهای متفاوت گروه‌های مشتریان از عوامل مهم و حائز اهمیت این مسیر است.

مروج در بخشی دیگر از سخنانش بازاریابی را بر سه رکن مهم بازارشناسی، بازارسازی و بازارداری تقسیم کرد و گفت: بازارشناسی مبتنی بر شناخت رقبا و مشتریان و نیازهای آنان، بازارسازی مبتنی بر خلق و نفوذ در به دست آوردن سهم از بازار و بازارداری که مربوط به حفظ و نگهداشت مشتریان و سهم از بازار است.

قائم‌مقام بانک سینا بازاریابی زنجیره‌ای را برای بانک سودآور دانست و خاطرنشان ساخت: بازاریابی زنجیره‌ای به تلاش کارکنان در نگهداشت و وفادارسازی مشتریان برمی‌گردد و اینکه نیاز مشتری را به درستی درک کنیم و در بازار رقابتی امروز، متناسب با آن خدمت و محصول طراحی کنیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=101915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.