• امروز : پنج شنبه - ۱ آذر - ۱۴۰۳
1

بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از نحوه خدمات رسانی به مشتریان در شعب اصفهان

  • کد خبر : 96403
  • 09 آبان 1403 - 14:40
بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از نحوه خدمات رسانی به مشتریان در شعب اصفهان

ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه جمعی از مدیران و مسئولان ارشد این بانک در سفر به استان اصفهان با حضور در شعب فیض، اتقلاب، مرکز آموزش و چندین شعب دیگر از نزدیک در جریان فعالیت های این واحدها قرار گرفت و با بازدید از بخش های مختلف این شعب با کارکنان آن ها دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده درجریان این بازدیدها در جلسه با مدیران و روسای دوایر این شعب ضمن اشاره به خدمات دهی مطلوب و تلاش در جهت ارائه خدمات بهینه به مشتریان، در ادامه بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان بانک و ارائه تمامی خدمات بانکی در لحظه تاکید کرد.

 وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات خرد و ارائه خدمات بهینه به مشتریان و آحاد جامعه یکی از مهمترین دغدغه های بانک است.

 مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تاکید بر گسترش  طرح های اعتباری و تسهیلات دهی، رعایت انضباط مالی، توجه به نیاز مشتریان، جذب منابع ارزان‌ قیمت، گسترش خدمات ارزی، فعالیت مضاعف در راستای درآمدهای مشاع و غیر مشاع و توسعه بانک کارگشایی را از جمله اولویت‌های اجرایی و  برنامه‌های عملکردی بانک تا پایان سال برشمرد.

وی در ادامه این جلسه  به ارائه رهنمودهای لازم، بیان موضوعات و سیاست‌های بانک در سال جاری پرداخت و سپس از نظرات همکاران در خصوص ارائه خدمات به مشتریان آگاه شد .

در خاتمه هر یک از روسای شعب با ارائه گزارشی ، عملکرد این شعب خود را در حوزه های مختلف تشریح کردند و  به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مشتریان بانک پرداختند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=96403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.