• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

بازدید عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن از چندین واحد صنعتی در استان خوزستان

  • کد خبر : 9728
  • 03 اسفند 1399 - 16:09
بازدید عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن از چندین واحد صنعتی در استان خوزستان

حسین عسکری عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن از چندین واحد صنعتی در استان خوزستان به منظور ارزیابی وضعیت این واحدهای صنعتی و تأمین مالی آنها بازدید به عمل آورد.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی در این سفر به شهرستان دزفول مراجعه نمود و از واحد تولیدی فولاد روهینا جنوب که با مشارکت بانک به بهره برداری رسیده بازدید کرد.
مهندس عسکری در ادامه این سفر در شهرستان گتوند حضور یافت و در جلسه ای که به منظور دیدار با مدیران واحدهای تولیدی شهرستانهای یاد شده و با حضور صالحی نیا معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو)، شهبازی مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و تامین منابع مالی وزارت صمت، گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسؤلان استانی برگزار شد، شرکت کرده و به بررسی مشکلات ۶۵ واحد تولیدی مستقر در این استان پرداخت و تصمیماتی را در جهت مساعدت به آنان اتخاذ نمود.
عضو هیأت مدیره این بانک در ادامه از طرح پتروشیمی پارس کیمیا کلر و واحد تولید کلر آلکالی آن که با تسهیلات ارزی و ریالی بانک صنعت و معدن ایجاد و در دهه فجر سال جاری به بهره برداری رسیده است، بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=9728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.