به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی این بانک ، در پی کسب رتبه اول توسط شعبه تبریز در تحقق هدف جذب منابع تعیین شده ضمن حضور در محل شعبه، به صورت جداگانه با کارکنان درخصوص مسائل تخصصی حوزه کسب و کار به بحث و گفتگو پرداخت.
محمد رضایی طی سخنانی درخصوص “تبیین سیاستهای مدیریت بانک در حوزه سرمایه انسانی، رفاه، آموزش و پشتیبانی” و “دریافت پیشنهادات، انتقادات و انتظارات کارکنان شعبه در حوزه منابع انسانی” به تبادل نظر با همکاران پرداخت .
وی در ادامه بر برنامهریزی برای توزیع صحیح نیرو، انجام آموزشهای ضمن خدمت، ایجاد تعادل بین کار و خانواده، انجام فرآیند گردش شغلی، لزوم رعایت اصل عدالت در توجه به تلاش کارکنان ساعی تأکید کرد و ضمن پاسخ به پرسشهای همکاران، در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند.
این گزارش میافزاید، نادر علیزاده رئیس شعبه تبریز با عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از حسن توجه آقای دکتر خانی مدیر عامل بانک و همچنین دیگر مسئولین در بانک توسعه صادرات ایران، ضمن ارائه گزارش مختصری از منابع و مصارف و فعالیت شعبه در جهت دسترسی به اهداف تعیین شده تاکید کرد.
وی افزود: کارکنان شعبه تبریز بر تلاش مستمر در جهت حفظ جایگاه این شعبه و دسترسی به اهداف تعیین شده از طریق جذب منابع و تمرکز بر افزایش درآمدهای غیرمشاع با اعطای خدمات بانکی مصمم هستند.
در پایان این نشست، سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی از زحمات همکاران ساعی و تلاشگر شعبه با اهدای هدایایی تقدیر و تشکر نمودند.